Spørgsmål

Optagelse af tv

Har fået besked: Det er ikke muligt at optage udsendelsen!
Det var en serieoptagelse, men jeg kunne godt få lov til at optage et afsnit af gangen! Nu får vi se, om den optager noget.

Kan man ikke optage alle tv-udsendelser med 4k-boksen?
Eller er det også en fejl i lighed med, at hos mig står alle nyhedsudsendelser fra TV2 og Animal Airport til optagelse - uden der bliver optaget noget. Den fejl har jeg fejlmeldt flere gange.
Asbjørn

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Serie optagelse er ubrugelig, optager altid kun enkelt, og når det er set, så optages næste udsendelse.
Hos mig virkede serieoptagelserne indtil d. d. både i app og på boks. Fx kører Hercules helt fint og jeg får alle afsnit med.
Lidt mere oplysning end den er ubrugelig ville være rart. Fx at du har fejlmeldt det.
Omdømme 7
Badge +7
Bruger ikke serie optagelse da der jo er en stor mængde genudsendelser mellem de enkelte nye afsnit. Derfor er det ubrugeligt.
Nå det er nu nemt at slette en af de dobbelte optagelser!
Jeg konstaterer bare, at det virker og er brugbart med lidt besvær.
Så vender jeg tilbage til første indlæg:

Er der nogen, der er har oplevet, at ønske om optagelse er blevet nægtet. I dag drejer det sig fx om den engelske miniserie på TV2 den 20/4-19, som desværre ikke kunne sættes til optagelse.
Omdømme 7
Badge +7
Har lige prøvet via App at optage, der er ingen problemer.
Så håber jeg, at en behjælpelig sjæl i yousee vil hjælpe med at fejlmelde min boks!
Så er det den 3. fejl hos mig. Den tidligere beskrevet fejl deler jeg med få andre, siger teknikerne fra yousee.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der skal ske en fejlmelding, så er det til teknisk support 70704040.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Lindving

Er det denne fejl du får:
451 X-PVR fejl kan ikke optage (humax)

I så fald er vi opmærksomme på fejlen.
Nej jeg får en af to forskellige:
1) Optagelse af denne udsendelse er ikke tilladt
2) serieoptagelse er ikke mulig
Når jeg i app Tv og Film prøver at sætte en serieoptagelse af fx Downton Abbey eller gør det på pc i YouSee.tv

Men jeg kan godt sætte optagelse én gang!
Omdømme 7
Badge +7
Nævnte udsendelse kan fint optages, det med serie optagelse er som skrevet et kendt problem som der arbejdes på.

Kære Radiomand.

Vil du ikke læse hele besked, inden du kommenterer . Jeg nævner jo, at jeg godt kan optage dem hver for sig.
Omdømme 7
Badge +7
Seperate optagelser er muligt ja, men som der skrives er der problemer med serie. Angående den enkelte optagelse af udsendelsen på dit billede, som du får fejl på, er den der stadig.? Som det ses på mit billede kan den godt optages.
Har netop fået at vide at det fremover ikke vil være muligt at serieoptage fra app.
Stærkt utilfredsstillende, når man ikke er ved boksen et halvt år, fordi man er i sommerhus.
😫😡😤
Omdømme 7
Badge +7
Lindving skrev:

Har netop fået at vide at det fremover ikke vil være muligt at serieoptage fra app.
Stærkt utilfredsstillende, når man ikke er ved boksen et halvt år, fordi man er i sommerhus.
😫😡😤

Hej Lindving

Jeg tror du referer til et andet emne, der er beskrevet i denne tråd:
Kan ikke planlægge optagelse fra ipad og iphone til tv box som man har kunnet.

Håber ikke jeg tager fejl :? Hvis ikke, så skal jeg henvise til den tråd i stedet :$

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)