Spørgsmål

Optage-problemer med tv-boksen

Jeg har for få dage siden modtaget den nyeste model af tv-boksen, der er meget mindre end den gamle (jeg klager ikke), men udover at jeg skal klikke OK for at tænde den (?) hver gang, jeg ønsker at optage noget, så er jeg dog ganske irriteret over, at jeg ikke kan finde det optagede efterfølgende. Når jeg klikker på remotens genvejstast til "Optagede Programmer", skriver den følgende:
"Listen over optaget indhold er ikke tilgængelig. Der er ingen forbindelse til den tv-boks der indeholder dine optagelser."
Hvad skal jeg gøre for at komme at se mine optagelser...?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvorfor skal du trykke på OK for at tænde boksen?
For at se dine optagelser, skal du trykke på "Min side".
Omdømme 7
Badge +6
Der ser ud til at det er postet forkert, efter beskrivelsen tyder det på at det drejer sig om en DSL boks, sandsynligt Cisco, og ikke Humax kabel boksen.
Jeg må indrømme, at jeg ikke aner, hvad forskellen er på de forskellige bokse, du omtaler. I sidste uge fik jeg tilsendt en ny router, fordi min computerforbindelse hakkede. Det hjalp, men tv'et hakkede stadig, så nu sendte YouSee mig deres nyeste tv-boks.
Jeg har kigget under bunden på tv-boksen og der står Cisco. Hjælper det...?
Omdømme 7
Badge +6
Det er som jeg skrev en DSL boks, hvad jeg kender til den slags er minimal, dit problem som det ser ud til, er at der mangler forbindelse til HDD boksen.
Hvad er HDD boksen...?
De samme 3 ledninger, som sad på den gamle boks, sidder nu på den nye
Omdømme 7
Badge +6
Den beskrivelse du har skrevet, tyder på at de er optaget på en Multiroom boks, og ikke på Hovedboksen hvor optagelserne er lagret, og der er som beskrivelsen tyder på ikke forbindelse til den og derved kan der ikke hentes fra dens HDD.
Ok. Jeg aner ikke, hvad du mener. Jeg ringer til supporten på mandag. Jeg aner ikke, hvad Multiroom boks, Hovedboks eller HDD er.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)