Svar

Optage kanal 6

• Deltager
  • 2 kommentarer
Mener at jeg før har kunnet optage kanal 6, men nu siger min tv-boks, at den ikke kan optage kanalen??
Husker jeg forkert eller er den noget nyt?
icon

Bedste svar af Kasper 24 oktober 2016, 13:35

Hej sheerk

Velkommen på YouSee Forum :)

Uddyb gerne hvilken du boks du har, og om det er alle udsendelser på kanalen som du ikke kan optage. Med bl.a. den information er det nemmere for andre brugere at give svar :)

Jeg håber du har fundet en løsning.

Vh.
Kasper

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej sheerk

Velkommen på YouSee Forum :)

Uddyb gerne hvilken du boks du har, og om det er alle udsendelser på kanalen som du ikke kan optage. Med bl.a. den information er det nemmere for andre brugere at give svar :)

Jeg håber du har fundet en løsning.

Vh.
Kasper
Hej Kasper
Det er alle programmer og jeg har en tv-boks som hedder HomeBox Sagemcom. Ved ikke om den hedder andet.
Når jeg prøvede at optage et program på min gamle DVD, sagde den, at den ikke kunne vise programmet, da det var kopibeskyttet.

Vh
Sheerk
Så har du enten et CI kort, og ikke et CI+ kort.
Alternativt, så er det fordi det er et frit-valgs kanaler, hvilket mig bekendt ikke kan optages på/fra.

Har du lavet en kanalsøgning på 111 hvis det er fra Bland selv programmerne?
Omdømme 7
Badge +6
Det er DSL TV som trådstarter har, så det er jo anderledes end Kabel TV, der bruges vist ikke kort i Homebox modtageren, Fritvalg/bland selv kanaler kan fint optages, havde ingen problemer med det da jeg havde en Samsung F8900 på Kabel TV. Humax boksen som der haves nu, har naturligvis heller ikke problemer med at optage på kanalerne.
Tråden er en måned gammel, der var på det tidspunkt en fejl der gjorde at der var problemer med at optage på nogle kanaler.
Det var kun en midlertidig fejl hos Kanal 6/yousee, så det virker igen:P
Men alligevel tak for svarene.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)