Spørgsmål

Opstartsbillede kommer ikke frem

• Bruger
  • 6 kommentarer
Grøn skærm med Yousee logo kommer ikke frem, når boksen tændes og dermed kan trådløst netværk ikke findes.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er det en ny boks som du skal sætte op eller hvad.
Det er den samme boks, men vi har skiftet internet udbyder fra yousee til telenor (ikke selvvalgt - pga arbejde). Boksen har virker upåklageligt inden. Alle kanaler kan ses, når antennestikket sættes direkte i fjernesynet og ikke i boksen.
Omdømme 7
Badge +6
Hvilken TV boks er det.? Samsung eller Humax.
Humax
Omdømme 7
Badge +6
Humaxen henter som det eneste TV kanalerne fra antenneforbindelsen, alt andet kommer fra imternetforbindelsen, når den tændes (fra stand by) vil den med det samme vise TV billede, og er den i normal dvale er den på nettet med det samme, ved dyb Dvale kan der gå omkring et Minut.
Problemet er, at der ikke kommer noget op på TVskærmen, så jeg kan tilslutte til internet. På selve boksen lyser 'net' orange og ikke grøn. Internet virker fint på pc, ipad og iphones. Jeg kan heller ikke slukke/tænde boksen med fjernbetjeningen (har skiftet batterier...) Fjernsynet er B&O og jeg plejer at tænde det på 'DTV' - det virker desværre ikke mere. Tror måske, at der er noget galt med boksen .... kan den evt. re-settes og ikke bare tændes/slukkes? Har set på yousee, hvordan man re-setter boksen, med knappen 'indstillinger' findes ikke på min remote.
Omdømme 7
Badge +6
Menu/indstillinger/avancerede indstillinger/gendan fabriksindstillinger. Det vil total resætte boksen, alle optagelser slettes.
Du kan også prøve med kun gendan indstillinger.
Desværre kommer der ikke noget på TVskærmen, så jeg kan ikke re-sette boksen ved hjælp af remoten. Er der mon mulighed for at re-sette med en 'papir clips' som på f.eks en router? Ved godt, at det ikke er den ideelle løsningen, men det virker som om boksen er frosset selvom jeg har tændt/slukket mindst 25 gange.
Omdømme 7
Badge +6
Den skal være oppe og køre og være på nettet før du kan gøre noget.
Ja - det er jeg klar over, men problemet er, at jeg ikke kan få lov til at vælge net og indtaste kode, da der ikke kommer nogetsomhelst på TVskærmen - ikke engang den grønne baggrund med yousee logo.
Omdømme 7
Badge +6
Derved er der ikke noget du kan gøre, du skal fejlmelde den.
OK - det gør jeg i morgen. Tak for din hjælp - det var pænt af dig også selvom det ikke lykkedes at få gang i boksen:-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)