Spørgsmål

Opsplitning af optagelser

Omdømme 3
Badge
  • Udforsker
  • 29 kommentarer
Er der andre der oplever at serieoptagelser bliver splittet op i 2 og ikke optaget når der sendes 2 afsnit i streg ?

F.eks optager jeg Doctor Who på DR3 og nogle gange deles den op i 2 og det er altid 5 minutter første take og så resten af tiden i nyt take.

Mine indstlillinger er sat til at starte optagelse 1 minut før og med 5 minutter ekstra.

I samme serie oplever jeg tit, at når der kommer 2 afsnit lige efter hinanden samme dag, så bliver sidste afsnit slet ikke optaget. Jeg har ikke andre optagelser igang på dette tidspunkt.

Dette problem oplever jeg ca 75% af tiden

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej louby

Jeg kan se, at du mangler svar her, så det får vi lige lavet om på :)

Var det Humax boksen, at du oplevede dette på eller hvilken boks? Du skriver i øvrigt, at du oplever det i 75% af tiden. Så du har generelt udfordringer med serieoptagelser på tværs af forskellige kanaler og udsendelser?
Omdømme 3
Badge
Ja det er humax boksen. Hvis jeg resetter serie optagelsen så optager den korrekt 1 eller 2 gange, og så begynder den på de 5 minutter og optager ikke det sidstd afsnit på de pågældende dag.

Vil prøve om problemet opstår på en anden kanal og skriver om det senere
Omdømme 2
Badge
Jeg samme problem med Humax. Mange udsendelser deles i 2 med typisk 10 minutter i den 2. optagelse.

Jeg kører med hhv. -1 minut og +10 minut.
Omdømme 3
Badge
Min står på -1 og +5 minutter men jeg ved stadig Ikke hvorfor, og det er ikke hver gang det sker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)