Svar

Opsætning af Phillips TV

Omdømme 1
Har netop skiftet til fuldpakken, og virker fint på mit TV i Stuen, der har boxen YR 4000.
Men opsætning til mit nr. 2 fjernsyn (Phillips 32PFL3017T/12) er helt umuligt!
Indstilling under kanalsøgning er sat 450.00/100 som er de anbefalede, men får kun Grundpakke programmerne, og fuldpakke programmer som Eurosport 2 og TV2 Sport vises der en bjælke med “ingen signal”.
Signalet kommer jo fra den samme kabelindgang med en fordeler.
Har iøvrigt sat nr. 2 TV til at opdatere på kablet der er i Tv nr. 1 udenom boksen. Samme resultat, finder alle programmer men kun grundpakke programmerne er aktive..!
Det ligner for mig at indstillingerne på mit Phillips tv er forkerte, det i stuen tv nr. 1 er et Sony,
Har (mener jeg) snart prøvet alt og søgt og søgt, men stadig ingen fuldpakke.
Har opdateret Phillips tv med den nyeste software fra deres hjemmeside.
Har nogen en idé ?
ps. Tekniker fra YouSee er bestilt, så..????
t.o. mit Phillips tv virkede med Fuldpakken, før et skift fra et fejlkøbt “bland selv” tilbage til Fuldpakken .
icon

Bedste svar af Kasper 1 oktober 2018, 12:52

Hej klanger8

Har du fået hul igennem til Fuldpakken på dit andet tv efter teknikeren har været der? :)

Se original

5 Kommentarer

"Netop"... Hvor længe siden er det? Der skal en tekniker forbi og åbne signalet til fuldpakken (han efterlader normalt en seddel i postkassen). Boksen snyder lidt og kan godt se fuldpakken alligevel.
Omdømme 1
Teknikerne har været forbi, og har også lagt en seddel om han har åbnet for fuldpakken!
Og desværre må jeg så give dig ret...kablet i boksen virker hele fuldpakken!
Kablet “kun” i TV åbnes der kun for grundpakken..!!!!
Havde support på i går, og kom ikke på den tanke!
Men som sagt kommer en tekniker i dag, så nu kan jeg da fortælle ham om fejlen..!!!!
Tak for dit svar...
Omdømme 7
Badge +6
Det kunne tyde på at der ikke er åbnet for fuldpakken, Humax 2000 og 4000 bruger de krypterede kanaler, derfor kan de ses på den.
Omdømme 1
Tak for jeres hurtige svar...så må vi håbe at den teknikker der kommer i dag får åbnet for signalet..!! Gu’ ved hvad den tidligere teknikker har åbnet for..?
Omdømme 6
Badge +7
Hej klanger8

Har du fået hul igennem til Fuldpakken på dit andet tv efter teknikeren har været der? :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)