Svar

Opkrævning for ny boks

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  • Guru
  • 1756 kommentarer
Har lige modtaget en opkrævning for den nye boks. Opkrævningen lyder på 427,95 kr. for leje at TV boks i tidsrummet 22.05.16 - 30.09.16 - altså 99 kr. pr. md. Beløbet hæves den 28.07.2016.

Min ejerforening har for flere måneder siden tilmeldt den nye boks (forlængelse af opsigelsesvarsel). Jeg har personlig modtaget en mail fra YouSee, foreningsservice om at vi i vores forening skal betale 30 kr./md. Foreningen har omdelt materiale til alle ejere om, at den nye boks koster 30 kr./md.

Jeg har flere gange skrevet til YouSee om, at jeg gerne vil have bekræftet, at jeg kun skal betale 30 kr./md. Senest er der gået meget lang tid uden svar. På "Mit YouSee" står der, at jeg skal betale 99 kr./md., men jeg har fået oplyst, at det tager lang tid at registrere alle nye bokse, hvor foreningerne har lavet aftale med YouSee. Når man godt ved det, hvorfor tillader man sig så at sende opkrævninger? Dårligt YouSee. Det må konstateres, at YouSee har planlagt alt det nye med hjovedet under armen. Sur? Nej, SKUFFET.

icon

Bedste svar af joern 11 juli 2016, 09:02

Jeg har nu talt med et par medarbejdere hos YouSee og de har ændret min opkrævning, så jeg for perioden kun skal betale 100 kr. Altså får jeg rabat for bøvlet.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har nu talt med et par medarbejdere hos YouSee og de har ændret min opkrævning, så jeg for perioden kun skal betale 100 kr. Altså får jeg rabat for bøvlet.

Omdømme 3

Badge +3
Har nu modtaget en ordrebekræftelse på, at jeg boksen koster 30 kr./md. En kreditnota på 327,95 kr. er også modtaget. Nu vender mundvigene op igen.:D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)