Spørgsmål

Opdatering I går til 2000 humax. Er der ikke nogen der ved hvad den gjorde.

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 85 kommentarer
Det eneste jeg har fået at vide er at den har rettet nogle fejl. Sagde de På Facebook siden. Og ikke andet lidt af en tynd kop the. Så nu prøver jeg her.

På forhånd mange tak 😀

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Man skulle have mulighed for at spole frit på TV2 efter 10 minutter. Ved ikke om det gælder de øvrige TV2 kanaler
Omdømme 7
Badge +6
Det er absolut intet værd at man efter 10 minutter, jeg gentager efter 10 minutter kan det man gerne vil fra minut nul, efter de 10 minutter er man forbi det man gerne vil springe over. Helt håbløst.
Omdømme 7
Badge +4
Det er absolut meget værd, hvis man vil spole til 1/2 timers nyheder om morgenen, hvor blokken hedder 06.30 - 12.00 og hvis man har hørt der var noget interessante i slutningen f nyhederne kl 19
Omdømme 7
Badge +6
Du må have stærke nerver og en god fysik hvis der kan ventes 10 minutter, jeg hverken kan eller vil, det er simpelt hen rigtigt kvalmende, og rent spild af tid.
Omdømme 7
Badge +4
Det er blot et spørgsmål om at sætte ipad´en over, mens du er i bad/laver mad, og så går ind til alteret :D
Omdømme 7
Badge +6
Holder mig som altid til optagelser, så er der ikke det problem.
Omdømme 3
Er det alt den gjorde, og det har de brugt 2 måneder på. Så er der godt nok lang vej igen, til alle de fejl der øv.
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke mange fejl efterhånden, de bliver bedre og bedre.
Badge
der er stadig en bjælke foroven der siger at den er ved at finde net, og så skriver den at nu er det fundet , syntes at det står der lang tid

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)