Opdatering 1.80 til Humax boksen

Vis første besked

49 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er fuld Surround (5.1) på lejefilm i hvertfald på flertallet, er da endnu ikke stødt på en der ikke har det.
Hej Radiomanden, Har du 5.1 på Premierefilmen? Their finest hour
Omdømme 7
Badge +7
Har ikke set den, kan undersøge det senere.
Omdømme 7
Badge +7
Har lige undersøgt det, og der er kun Stereo på filmen, der må være et problem. Når der bruges Netflix så er der ingen problemer der er fuld Surround.
Omdømme 3
KAN IKKE OPTAGE FILM EFTER SENESTE OPDATERING.
Efter seneste opdatering kan jeg ikke længere optage film, den røde knap mangler simpelthen udfor den givne kanal når der vises film.
Der er ikke problemer med at optage andre programmer.

Mvh. Michael.
mitri skrev:

KAN IKKE OPTAGE FILM EFTER SENESTE OPDATERING.

Den fejl rammer flere, men åbenbart ikke alle - dvs. et eller andet bestemt må udløse den.
Omdømme 7
Badge +7
Selvfølgelig kan man da optage film. Marker den og tryk på optag, ganske som man altid har gjort.

Radiomanden skrev:

Selvfølgelig kan man da optage film. Marker den og tryk på optag, ganske som man altid her kunne.

En større kundegruppe oplever denne fejl, så det er tilsyneladende ikke en selvfølge...
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at marker filmen som vist på billedet, eller James Bond filmen og tryk på REC knappen. Ved ikke hvad der menes med at den røde knap er væk, den røde prik kommer først når der trykkes på REC.
Omdømme 5
Badge +1
Man kan ikke trykke ok på den røde knap der plejer at være i detaljeret visning i EPG - det er sgu da en fejl.
Ja man kan godt trykke på den røde rec knap på fjernbetjeningen, men den anden funktion er væk.

Og rec knappen virker heller ikke når man står i detaljer på et program.

FIX DET YOUSEE !"!!!!"!"!!"!"!"#!"¤!"#
Det med at optage en film er alt for bøvlet og grunden til at jeg har boksen er pga. 5.1 lyd på lejefilmene og det virker jo hellere ikke ordenligt. Der må meget gerne kom en fix til denne Update i en fart.
Jeg har lige googlet yousees facebook. De har bekræftet fejlen. De skriver:

Der er muligvis tale om en kendt fejl, jeg vil mangler bare lige en bekræftelse fra teknisk side.

Hvis du ikke trykker dig helt ind på programinformationen, men bare trykker optag på programmet ude i TV Guiden, virker det så?

Omdømme 7
Badge +7
Har aldrig brugt det på anden måde end det der vises på billedet, marker udsendelse tryk på REC.
Til Radiomanden (Superbruger)

Ja, efter at have forsøgt forskellige ting, lige efter mit indlæg, fandt jeg ud af, at man kunne trykke på rec knappen på fjernbetjeningen, efter at man kun trykkede 2 gange på tv-guide og zappede frem til filmen :D
Men det giver mig jo ikke svar på, hvorfor at det røde rec icon er væk.. og kun på film...! - når jeg trykker 3 gange på tv-guiden...? Hvilket er det jeg altid har gjort, da det er her man også kan læse, hvad filmen handler om og som jeg fik vist i YouSee butikken, da jeg hentede min boks. Det virkede inden den sidste opdatering,
Så det er den anden måde at gøre det på, som du som er superbruger åbenbart ikke er klar over...!? - siden du spørger hvordan jeg ellers vil gøre det...

Om din kommentar med hensyn til fejl 40, er en rigtig fejl (jeg tvivler) eller en nedladende og hånende dumsmart bemærkning ved jeg ikke... Men, jeg har stadigvæk kun 2 muligheder, når jeg trykker 3 gange på tv-guide knappen på fjernbetjeningen, når jeg vil sætte boksen til at optage film og det er Hjertet og kanal ikonet... afprøvet i dette øjeblik på filmen Alene hjemme på 3Puls... På 3+ og serien NCIS har jeg det røde optage ikon og det er der også på DR1 Ørkenens sønner... det er KUN på film på ALLE kanaler det mangler!

MEN, da du jo ikke kan hjælpe med dette problem, så ringer jeg til YouSee i stedet for. Der får man i det mindste en respektfuld behandling.
Omdømme 5
Badge +1
Ja undskyld at andre gerne vil se lidt om hvad der er man vil optage.
Der går med garanti måneder for denne og de mange andre fejl bliver rettet.
Omdømme 7
Badge +4
EveTossen skrev:

Ja undskyld at andre gerne vil se lidt om hvad der er man vil optage.
Der går med garanti måneder for denne og de mange andre fejl bliver rettet.

Det er jo også en fejl, der er opstået, og den skal naturligvis rettes :D
Omdømme 7
Badge +2
Jeg prøvede lige, på en af C More Film kanalerne fik jeg mulighed for at optage den efter at se beskrivelsen, men kun den ene gang også ved Viasat Film kanalerne, kan man ikke optage på den måde, men det er jo bare at trykke 'tilbage' 1 gang og optage som Radiomanden plejer...
Men prøvede lige på Sat 1 der virker det som normalt at optage fra beskrivelsen...

Men selv om jeg har 8 rene film kanaler ser jeg aldrig en film! :o
Omdømme 7
Badge +7
Den lille fejl rettes i næste opdatering.
https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/tvboks-model-ysr-2000-101017/index1.html#post121688
Er der andre der har opdaget at der er kommet en Kvalitetsindikator :) Hvis man trykker på den røde knap. Den kommer dog kun frem ved optaget indhold. Og at den så ikke virker er jo noget helt andet :D
Omdømme 5
Badge +1
endnu en fejl til den snart lange liste :S
Hej

Muligheden for at optage/afspille på tværs af boksene ( hvis man har flere bokse ) skulle komme på et tidspunkt. Det er ikke med i denne opdatering? Eller evt. en status på hvor langt det er? :)

God weekend
/Hillig
Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke muligt med Humax 2000, optagelser ligger på HDDen, den kommende med Cloud Recording, som det forlyder, skulle have den mulighed.
Den skulle hedde Humax 4000, og have den mulighed på tværs af dem.
Lige en opdatering, På Kvalitetsindikatoren :) Den virker faktisk. Men kun på alt hvad du streamer til boksen. Dog - Netflix :)
Radiomanden skrev:

Det er ikke muligt med Humax 2000, optagelser ligger på HDDen, den kommende med Cloud Recording, som det forlyder, skulle have den mulighed.
Den skulle hedde Humax 4000, og have den mulighed på tværs af dem.

Det burde da ikke have noget at gøre optagelsen ligger på HDD'en, Det der er problemet er boksene ikke kan pinge hinanden (Se hinandens indhold på HDD) :-(
Dette var nemlig en skide dejlig funktion, som man kunne med det tidligere TDC-TV, men med en begrænsning på max 4 bokse. (Det var kun MasterBoksen som havde en HDD, de andre brugte share principet).

Håber det kommer igen... :D:cool:

//Ernst

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)