Opdatering 1.71 til Humax tv-boksen

Omdømme 4
Badge +5
  • YouSee Forum Team
  • 1607 kommentarer
Har du en Humax tv-boks, så får du i dag en helt ny opdatering til den som indeholde nye gode features.

Her får du en kort oversigt over nogle af de ændringer vi har lavet:

YouSee Premiere som TV kanal
Du kan nu tilgå Premiere-filmen som var det en tv-kanal. YouSee Premiere viser hver måned en gratis premiere-film til dig med tv-boks. Du kan desuden læse meget mere her om YouSee Premiere.
Kanalen ligger på næstsidste plads, og kan - ligesom Netflix - blive sorteret som enhver anden kanal.

Automatisk sletning af optagelser
Er du en af dem der optager meget? Så er dette en god funktion for dig!
Med automatisk sletning sletter tv-boksen optagelser helt automatisk, når den når 95%. Dine låste optagelser bliver naturligvis ikke slettet, så på denne måde har du altid plads til nye optagelser og samtidig kan du bevare dine favoritter.

Funktionen kan aktiveres under "Indstillinger" -> "Optagelser".

Den er som standard slået fra.

Andre forbedringer

• IMDb-ratings på film-oversigten, så du hurtigere kan danne dig et overblik. (se billedet nedenunder)
  • Færre beskeder om fyldt harddisk.
  • Løst fejl, hvor sletning af igangværende optagelser ikke frigav plads på harddisken.
  • Tydeligere markering i Tv-guiden.
  • Forbedret navigering i hovedmenuen - du kan f.eks. trykke "pil op" og komme til det nederste punkt i menuen (hvis du står på det øverste punkt).

IMDb-ratings på oversigten:

Oplever I problemer i forbindelse med opdateringen, så skriv endelig! :)

42 Kommentarer

Badge
er det løst med at den tænder af sig selv
Omdømme 6
Badge +6
Nej.
Omdømme 2
Badge
[quote=Kasper]Har du en Humax tv-boks, så får du i dag en helt ny opdatering til den som indeholde nye gode features.

Her får du en kort oversigt over nogle af de ændringer vi har lavet:

YouSee Premiere som TV kanal
Du kan nu tilgå Premiere-filmen som var det en tv-kanal. YouSee Premiere viser hver måned en gratis premiere-film til dig med tv-boks. Du kan desuden læse meget mere her om YouSee Premiere.
Kanalen ligger på næstsidste plads, og kan - ligesom Netflix - blive sorteret som enhver anden kanal.

Wow endnu en kanalplads der er fuldstændig ligegyldig og som måske vil blive set een gang pr måned.

Hvorfor har yousee ikke arbejdet på noget af det vi brugere har efterlyst i stedet for siden dag 1 ?
I kan selv fylde på af de ting vi har efterlyst til boksen siden den kom, for det sker jo ikke selvom "vi arbejder på det"

Hvorfor hedder firmaet egentlig YOUsee ? Det lyder som om det er brugerne der tæller, men I lytter jo ikke til os. 🤔
Omdømme 6
Badge +2
"Wow endnu en kanalplads der er fuldstændig ligegyldig og som måske vil blive set een gang pr måned."

Måske hver anden eller tredje måned, hvis man har set den på Cmore, som denne "The Founder":D:D Eller som lejefilm
Omdømme 6
Badge +6
Kan bestemt heller ikke se det nødvendige i at der er en "kanal" med Premiere, lige så lidt som der er en med Netflix, det er totalt ligegyldigt og uden logik.
Omdømme 6
Badge +2
Nej, men det rejser ønsket om at kunne skjule de TV kanaler man ikke vil kigge på FAVORIT KANALER

1. Tyske kanaler eller svenske og norske kanaler
2. Test kanalen
3. Lokal TVkanalen
4. Infokanalen
5. Trailer kanalen
6. DR1,2,3 SYN og snart DRK SYN kanalerne
7. Børne kanaler
8.Sportskanaler
Omdømme 6
Badge +6
Ja, det bliver da vist snart nødvendig, men alt det unødvendige der åbentbart efterhånden skal være hvor det ikke hører hjemme. Gad vide hvad de næste unødvendige "kanaler" bliver.

Michael: Børne og Sport kanaler kan du jo da fravælge.
Omdømme 6
Badge +2
Cmore
HBO Nordic
Dansk Filmskat
Viasat favoritter

For bare at nævne nogle
Omdømme 6
Badge +6
Der er kun en ting at sige til det.👎
Omdømme 6
Badge +2
Jeg tror det er på vej. For min skyld må de godt, men så vil jeg kunne lave favorit indstilling
Omdømme 6
Badge +6
Det er jo helt hen i skoven hvis det bliver sådan, der er på ingen måde logik i det, hvad tænkes der på, at man ikke kan finde ud af det hvis ikke det bliver knaldet lige i ansigtet på os stakler.??? Fatter ikke noget af den tankegang.
Håber da ikke at 4K boksen bliver lige så fjollet.
Omdømme 6
Badge +2
Har fået forståelsen, at layout / betjenings mulighederne skal være ens, hvad enten man har TLF TV boks, Humax eller den nye 4K boks
Omdømme 6
Badge +6
Det har jeg læst, men det var bare et håb, at der ikke var/kommer en masse ubrugeligt i stedet for noget der virkeligt kan bruges til noget, den er logisk opbygget, men med de "kanaler" har man da tabt sutten.
hmmmm,,,,,,,den vil ikke opdatere,,,,,,sæt antennekablet i siger den,,,,,er sku da i,,,
Omdømme 5
Badge +2
Ja, jeg kunne bestemt godt tænke mig at det var muligt at skjule nogle kanaler. Hvad skal jeg med en Lokal TV kanal, som rent faktisk ikke eksisterer i mit område? Og hvad skal jeg med YouSee HD testkanalen? Der er ingen kunder med Humax boks, og formentlig heller ingen andre, der har nogen som helst glæde af testkanalens skilt: "Hvis du kan se dette skilt, kan dit tv vise HD".
Jeg havde håbet på en forbedring, så Humax boksen blev bedre til at køre WI-FI på 5GHz kanal 44

Jeg har prøvet alt muligt trådløst: Direkte til min arbejdsgiverbetalte technicolor TG799vac router, med en Yousee TV sender (technicolor TG234) og en Netgear EX3700 extender. Jeg kan bare ikke få lavet en stabil netværksforbindelse til Humax boksen, hvis den ikke kører kablet. Det gør jeg så nu med et Sagem bredbåndsmodem og det er simpelthen den grimmeste boks, jeg nogensinde har haft indenfor døren. Men teknisk set virker den godt nok OK.

PS. I øvrigt helt enig i det andre skriver om overflødige kanaler.
Omdømme 6
Badge +6
Jeg kan ikke få øje på nogen problemer via Wi-Fi sammen med 3890, forbindelsen er stabil, udover, og det sker ikke ofte, at deres ikke oprettes forbindelse, men det sker også med andre Modem. En genstart og det kører igen. Har også oplevet det ved test med en kablet forbindelse.
Jeg kører kablet fra Sagem 3890 til Humax YSR-2000 og det virker fint.

Som ny ejer af en Humax YSR-2000 har jeg prøvet alle mulige løsninger for at køre trådløst til Humax og kun haft problemer. Så efter min bedste overbevisning er Humax WI-FI bare ikke stabilt nok.

PS. Jeg kører trådløst på både 2.4GHz og 5Ghz til andre enheder og det er kun Humax der giver problemer.
Omdømme 6
Badge +2
Radiomanden skrev:

Kan bestemt heller ikke se det nødvendige i at der er en "kanal" med Premiere, lige så lidt som der er en med Netflix, det er totalt ligegyldigt og uden logik.

Og så er er TV kanalen med Premiere film sort hos mig idag, når jeg vælger kanalen, er der simpelt hen ikke noget::D
Omdømme 2
Badge
mich skrev:

Radiomanden skrev:

Og så er er TV kanalen med Premiere film sort hos mig idag, når jeg vælger kanalen, er der simpelt hen ikke noget::D

Kan heller ikke se formålet med, at YouSee kunder skal blive ved med at have kanalplads 39, når YouSee bliver ved med, at 3 Puls bliver oprettet gang på gang. Okay, Nickeloden på Ekstrakanalen. 31.01 :D
Omdømme 1
Jeg har grund pakken + 10 kanaler . Vi ser ca. 16 kanaler.
Så 16 ud af 44 kanaler. Flot

Kunne godt lave guiden så man kun ser film eller kun dokumentar osv.

En mulighed for at slå alle fra undtagen dansk og engelsk , i film og serier . Når man søger. Fri for at bruge tid på en film og så opdager at den er svensk. Ned tur om igen ny søgning.
Omdømme 6
Badge +2
jarlja skrev:

Jeg har grund pakken + 10 kanaler . Vi ser ca. 16 kanaler.
Så 16 ud af 44 kanaler. Flot

Kunne godt lave guiden så man kun ser film eller kun dokumentar osv.

En mulighed for at slå alle fra undtagen dansk og engelsk , i film og serier . Når man søger. Fri for at bruge tid på en film og så opdager at den er svensk. Ned tur om igen ny søgning.

Enig
Omdømme 1
Så var i går endnu et eksempel på at man bør kunne afspille optaget TV på Humax boksen, når nettet er nede igen igen....
Håber at youSee får fixet det i en snarlig opdatering.
Omdømme 6
Badge +2
Saga24 skrev:

Så var i går endnu et eksempel på at man bør kunne afspille optaget TV på Humax boksen, når nettet er nede igen igen....
Håber at youSee får fixet det i en snarlig opdatering.

Det er jo en fejl, der er sket i en SW opdateringer, så mon ikke ?
Omdømme 1
Ikke i følge deres svar på Facebook i dag...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)