Ønsker til den nye boks.


Omdømme 7
Badge +9
Skriv i denne tråd hvilke ønsker/forbedringer der kunne tænkes.

Jeg vil lægge ud med:

Optage tid efter udsendelse, at der kan udover de 5 minutter der er i forvejen kan vælges fast

 extra tid, 10, 15, 20 minutter.

Opsætning af egen kanal liste, på samme måde som det gøres på TV/Film Appen.

At TTV funktion kommer på.

DVB tekst funktion, der er kanaler der benytter det.

Serie optagelse uden genudsendelser.

C More og HBO i HD. Er bekræftet, HBO er i HD, C More vil komme.

Lige nu tænker jeg på ting der kan forbedres inden der kommer nye ting til.

NYT,NYT,NYT

1. Optage tid efter udsendelse, at der kan udover de 5 minutter der er i forvejen kan vælges fast

    extra tid, 10, 15, 20 minutter. En ny mulighed er bekræftet

2. Opsætning af egen kanal liste, på samme måde som det gøres på TV/Film Appen. En kanalsortering er bekræftet

3. At TTV funktion kommer på. Er bekræftet

4. DVB tekst funktion, der er kanaler der benytter det. Er bekræftet

5. Serie optagelse uden genudsendelser. Bekræftet. at gøre serieoptagelser mere præcise.

6. C More og HBO i HD. Er bekræftet, HBO er i HD, C More vil komme

7. Højt standby forbrug. Bekræftet, en fejlrettelse er på vej.


260 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +1
Ja, så mangler vi stadig bla. :

1. Manuel Timer, f.eks. kl 20-22 hver onsdag eller 00 - 08 (amerikansk Sport) Eller ved pludselig Wozniacki tenniskamp, 05.00-08.00 som ikke er programsat på forhånd

2. Serieoptagelse uden genudsendelser

3. fjern programering

4. Bland selv TV kanal udskiftning på boksen

5. Radio

6. Bedre arkiv stream

7. Netflix

8. Cmore i HD som lovet i april måned

Så kom det i tråd nr. 2.


Nej en bestående tråd med ønsker på den nye boks (en opdatering af tråden og ønskerne)
Omdømme 7
Badge +6
Ja, så mangler vi stadig bla. :

1. Manuel Timer, f.eks. kl 20-22 hver onsdag eller 00 - 08 (amerikansk Sport) Eller ved pludselig Wozniacki tenniskamp, 05.00-08.00 som ikke er programsat på forhånd

2. Serieoptagelse uden genudsendelser

3. fjern programering

4. Bland selv TV kanal udskiftning på boksen

5. Radio

6. Bedre arkiv stream

7. Netflix

8. Cmore i HD som lovet i april måned

Så kom det i tråd nr. 2.


Nej en bestående tråd med ønsker på den nye boks (en opdatering af tråden og ønskerne)

Vil du også til at benægte fakta? Skrev du ikke ordret det samme i en anden tråd? Jeg skrev intet om, at dit indlæg er fejlplaceret.
Badge

Jeg kunne godt tænker mig: 

5.1 lyd på C more og Sky showtime.

Mulighed for at selv vælge kanalerne i hurtige adgang. For eksempel lige nu mangler der Sky showtime, den skal man finde blandt kanalerne.

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Streaming skal have deres egen Fane, Streaming tjenester, andet er ikke Logisk. At ligge det under kanaler er idiotisk, de er jo ikke en kanal vel.

Badge

Helt enige

Omdømme 7
Badge +9

Der var engang en Fane der hed Streaming, men hvorfor den ikke er der mere er helt tosset. Der er til tider og ofte syntes jeg ikke logik i det der jævnligt laves om på.

Badge

Hej radiomand

mit ønske til de nye boks YS5000 er, at de 12(tolv) fejl jeg har rapporteret til YouSee og her på Forum siden maj 2022 bliver rettet. Der sker ikke noget fra yousees side og min fejlrapport her i Forum under mærket boksfejl er blevet fjernet

 

Vh. boksfej

Omdømme 7
Badge +9

Så vidt jeg kan se, så ligger det der stadig.

Der er tekster på fra Arkiv, billedet er fra en 4000, men funktionen bør også være på 5000, har den ikke og har aldrig haft den.

 

Badge

Hej Radiomand 

tak for at du fandt min fejlliste vedr. YS5000 boxen. Sender du den videre til YouSee sammen med de mange ønsker du har samlet op. Har du nogen ide om hvorfor fejlene ikke rettes?

 Venlig  hilsen Boxfejl

Omdømme 7
Badge +9

Denne tråd er ikke oprettet til 5000 boksen, heller ikke til 4000, den blev oprettet til den for længst udgåede 2000. Bortset fra de seneste 7 indlæg så er den 6 år gammel.

Besvar