Svar

Ønsker Cmore streaming i HD (sidste nyt at det er på vej og HBO er i HD) redigeret 28.04

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • Veteran
  • 764 kommentarer
Hej Forum brugere

Jeg ville egentligt godt have både Cmore, HBO og Netflix på den nye boks, så alle film var flettet ind i Live TV og TV arkiv, når man søgte på en film eller en skuespiller  så søgte man på tværs af det hele med en og samme fjernbetjening

Men desværre er Cmore og HBO ikke i HD hos Yousee, og formentligt heller ikke Netflix, når det starter..

Jeg ved HD kvalitet på streaming tjenesterne er sendt vidrere som et ønske  http://forum.yousee.dk/t5/TV/%C3%98nsker-til-den-nye-boks/td-p/10005

Men er der nogen, der har erfaringer med tjenesterne på boksen ? 

Fungerer det ellers godt ?

icon

Bedste svar af mich 28 april 2016, 11:08

Hej Nicolaj

Ja, og CmoreFirstHD og CmoreSeriesHD følger med på boksen som Coax TV kanaler, som facebook teamet ikke var vidende om i starten

Dette er jo en ret vigtig ting, når Cmore streaming ikke er i HD endnu :-)

Se original

9 Kommentarer

Jeg spurgte kundeservice i sidste uge om vi kunne få HBO via Yousee boxen. Det var ikke noget problem, og det blev bestilt. Sammen aften virkede det fint. 2-3 dage senere kunne jeg ikke finde HBO mere på boxen, og henvendte mig igen til kundeservice. "Jamen Yousee har ikke samarbejde med HOB mere" var svaret jeg fik. Det var åbenbart ikke noget nyt, for damen kunne ikke forstå hvordan jag havde kunnet bestille det.

Så det er muligt der snakkes meget om HBO på boxen, men det virker ikke, og kan ikke bestilles.

Omdømme 2

Badge

Hans56 skrev:
Jeg spurgte kundeservice i sidste uge om vi kunne få HBO via Yousee boxen. Det var ikke noget problem, og det blev bestilt. Sammen aften virkede det fint. 2-3 dage senere kunne jeg ikke finde HBO mere på boxen, og henvendte mig igen til kundeservice. "Jamen Yousee har ikke samarbejde med HOB mere" var svaret jeg fik. Det var åbenbart ikke noget nyt, for damen kunne ikke forstå hvordan jag havde kunnet bestille det.

Så det er muligt der snakkes meget om HBO på boxen, men det virker ikke, og kan ikke bestilles.

Tja. Yousee facebook har i denne uge bekræftet at HBO ikke er i HD via Yousee, men kun SD, så det må jo eksistere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Om C More er i HD eller ej, betyder ikke noget for mig. Lige p. t. kan jeg nemlig ikke se C More på mit abonnement - hverken på bokse eller nettet. HBO Nordic er der stadig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Ligesom den anden tråd, så smider jeg også lige en kommentar her.

Jeg beklager den misinformation der er givet - HBO Nordic bliver faktisk vist i HD, og C More er på vej :)

Vh

Nikolaj

Omdømme 2

Badge
Hej Nicolaj

Ja, og CmoreFirstHD og CmoreSeriesHD følger med på boksen som Coax TV kanaler, som facebook teamet ikke var vidende om i starten

Dette er jo en ret vigtig ting, når Cmore streaming ikke er i HD endnu :-)

Omdømme 2

Badge

Nikolaj skrev:
Hej alle,

Ligesom den anden tråd, så smider jeg også lige en kommentar her.

Jeg beklager den misinformation der er givet - HBO Nordic bliver faktisk vist i HD, og C More er på vej :)

Vh

Nikolaj

Mon der snart er noget nyt om at få Cmore streaming i HD kvalitet ?

Eller der det et spørgsmål om at Yousee ikke har rettighederne ligesom at man heller ikke kunne få HD rettighederne til Youbio i sin tid (Cmore materiale) ?

Vi skriver 2016, hvor stort set alt er i HD, ikke mindst på flow TV

Omdømme 2

Badge
Desværre fik vi stadig ikke Cmore i HD i dagens opatering af boksen, eller på alle andre platforme hos Yousee
Omdømme 2

Badge
mich skrev:

Desværre fik vi stadig ikke Cmore i HD i dagens opdatering af boksen, eller på alle andre platforme hos Yousee

Jeg kan jo kun gentage kommentaren efter dagens opdatering

Hvordan kan Yousee være det bekendt som danmarks største underholdnings univers ?
Omdømme 2

Badge
Nu skriver vi snart år 2017.

Men når man ser streaming fra Cmore på den nye (snart 3/4 år gamle Humax TV boks) , så skulle man tro, man skrev år 2010.

Nu bør Yousee snart komme med et kvalitets løft og tilbyde Cmore i HD. Det andet er en skændsel for dem der bruger deres store fladskærme i stuen

PS; Dog er Cmore i 16:9 bredformat. Tommelfinger op for det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P