Svar

Ønsk dig 10 Bland Selv-kanaler

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også fået en opfordring til at stemme, desværre er udbudet meget skrabet.

Jeg savner

tv2 norge

nrk 2 (og evt nrk3)

de øvrige tyske delstatskanaler 

flere britiske kanaler

hollandsk tv

Jeg vil med besvær kunne finde 4-5 kanaler, som jeg ikke har i forvejen (på nettet, eurosport) og som jeg ville ønske at få på mit tv - selv i en kortere periode. 

Kom tilbage når I engang har noget at tilbyde :-)

icon

Bedste svar af Vilhelm 19 december 2014, 17:50

ellehammer5,

Hvilken af de 10 kanaler i YouSee's julegave hører efter din mening til Grundpakken?

Se original

19 Kommentarer

http://gave.yousee.dk/

Jeg har fundet 10 kanaler, jeg meget gerne vil have oveni grundpakken. Desværre skal min julegave fra TDC afleveres tilbage igen den 12. januar. Gør de også sådan mod børn?:D I stedet for "julegave", ville det måske være mere passende at kalde det en gratis prøveperiode - eller slet og ret en reklamekampagne, der skal få folk til at skifte til en større tv-pakke.

Ps. Hvis man må ønske sig en rigtig gave, vil jeg gerne ønske mig ægte frit valg af kanaler.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

jeg har den fulde pakke fra you see og mangler nogle filmkanaler så jeg bestilte bland selv.

Jeg kunne kun finde 3 kanaler og det var ok men pludselig var der kun grundpakken på mine andre fjernsyn

det fremgår ikke af hjemmesiden men stod på ordresedlen i min brevkasse.Det er for dårligt you see.ret den 

hjemmeside nu.Det korte af det lange er at nu er jeg gået tilbage til fuldpakken.

Det står da tydeligt på hjemmesiden, at bland selv består af 25 faste kanaler, som man kan se på alle tv uden kort og boks og at de øvrige kanaler kræver kort og kortlæser for hver tv, de skal ses på.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
De 10 tv-kanaler som YouSee giver gratis adgang til frem til 12. jan. 2015, er nu tilgængelige og kan ses her:  http://jul.yousee.dk/Resultat.

Bemærk at de 10 kanaler findes på kanalpladser over 100. Hvis man har en Bland Selv-pakke, og har brugt netværks-id (00)111 ved søgningen, vil kanalerne dog findes på de angivne kanalpladser minus 100.

YouSee angiver Showtime til kanalplads 166. Skal det ikke være 167? (Jeg har den på kanalplads 67, fordi jeg bruger netværks-id 00111).

Hvis man sidst har lavet en kanalsøgning efter "Gratis kanaler", har man nok ikke nogen tv-kanaler over 100 i sin kanalliste. Så må man lave en fornyet kanalsøgning hvor man søger efter "Alle kanaler".

Hej

Det er generøst af YouSee at give alle deres tv-kunder ti Bland Selv-kanaler i julegave

Vi lover at nyde gaven, indtil I skal have den tilbage. Heldigvis har vi tilkøbt en digital-tv-modtager-boks som gør, at vi kan modtage den. Uden den ville vi med Grundpakken være nede på kun at se fem kanaler. (Vi er nemlig de lykkelige ejere af et Bang & Olufsens sidst producerede tykskærmsanalog-tv’er, som fungerer perfekt).  

Vi har heldigvis også Grundpakken, efter at vi opsagde Fuldpakken, da vi desværre ikke er velhavende. Vi gætter, at YouSees generøse julehumør kan ses på den næste regning, hos de kunder, der trods alt fortsat har Mellem- og Fuldpakken.

Ikke alene har vi fået julegave, vi har ovenikøbet i fælleskab også selv kunne vælge den blandt et varieret udbud af Bland Selv-kanaler, og så kostede det ingenting at deltage.

Efter at kundernes stemmer nu således er talt sammen, blev gaven i dag overbragt, til de der ikke er så heldige at have kanalerne i forvejen, og som har digitalt-tv.

Discovery Communications blev den helt store vinder; Discovery, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, så vidt vi ved og kan tælle. Nu er der rigtig noget for enhver smag.

Det kunne det være interessant at få oplyst, hvor mange der havde stemt og på hvilke kanaler. Bare sådan for sjov. Det er da pudsigt, at ikke én eneste af tegnefilmskanalerne blev valgt, med tanke på den kommende skoleferie, tænker vi. Blot af ren nysgerrighed.

Glædelig jul til alle

Det er den mest korrupte tv julegave man kan få, ikke en eneste tegnefilms kanal, eller en eneste sports kanal... Kun dokumentar kanaler, hva faen skal man bruge det til, når der er børn her...

Sur på yousee gange 100!! 

Gudskelov er der ingen tegnefilmskanaler! Hva faen skulle man også have brugt dem til, når her ikke er nogen børn ... Kunne godt have ønsket mig nogle flere nyhedskanaler, men man kan vel ikke gøre alle (helt) tilfredse!

Så skal man lade helt være med at sende sån en afstemning ud, og have lavet kategorier, hvor mindst en kanal ville være Tegnefilm, en sport, en dokumentar, en nyheds. osv...

Syns det er ringe at det bliver sån at man får 7 dokumentar kanaler, 2 film kanaler hvor den ene er i grundpakken i forvejen, og så tv2 zulu...

Her i mit tilfælde er det kun Zulu jeg kan bruge til noget...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
ellehammer5,

Hvilken af de 10 kanaler i YouSee's julegave hører efter din mening til Grundpakken?

Showtime har jeg kunne se hele tiden...

Men om det er fordi at min antenneforening har en aftale om den, ved jeg ikke...

Men det er heller ikke den ene kanal jeg er træt af, jeg er træt af at man får 7 dokumentar kanaler ud af 10 mulige...

Jeg tror ikke en dyt på, at netop de 10 kanaler skulle have fået flest stemmer!

Tror Yousee bevidst har ændret i hvilke kanaler vi skulle få i gave, for det var nok blevet for dyrt for dem, hvis alle de mest populære kanaler skulle gives væk gratis i knap en måned...

Ved godt man ikke kan tillade sig, at brokke over noget gratis, men alligevel....det her er et " no go" Yousee.

Interessant som al debat (og kommunikation i øvrigt) er flyttet over på Facebook. YouSee support ser ud til at være helt fraværende i en tråd som denne på deres eget forum; til gengæld svarer YouSee på næsten alle indlæg på det reklamefinancerede og børsnoterede Facebook i noget der ligner et febrilsk forsøg på at være på forkant med al kritik. Der er lige nu 284 kommentarer på et indlæg om at "julegaven" fra TDC nu kan åbnes. Mange af kommentarerne er support-svar fra en eller anden yousee-facebook-copy/paste-jockey. Her er der stille ...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

alcedo skrev:
Interessant som al debat (og kommunikation i øvrigt) er flyttet over på Facebook. YouSee support ser ud til at være helt fraværende i en tråd som denne på deres eget forum; til gengæld svarer YouSee på næsten alle indlæg på det reklamefinancerede og børsnoterede Facebook i noget der ligner et febrilsk forsøg på at være på forkant med al kritik. Der er lige nu 284 kommentarer på et indlæg om at "julegaven" fra TDC nu kan åbnes. Mange af kommentarerne er support-svar fra en eller anden yousee-facebook-copy/paste-jockey. Her er der stille ...

Der sker jo ikke noget ved, at sætte sig lidt ind i reglerne for det forum man frekventerer. Dette forum er et bruger til bruger forum. Derfor er medarbejdere hos YoySee oftest fraværende.

I øvrigt synes jeg, at diskussionen om det 10 kanaler er lidt hysterisk. Fik ikke mine ønsker opfyldt, men sådan er julegaver til voksene jo. Det er kun børn, der får (næsten) alle sine ønsker opfyldt.

God jul. ;)

joern skrev:

alcedo skrev:

Der sker jo ikke noget ved, at sætte sig lidt ind i reglerne for det forum man frekventerer. Dette forum er et bruger til bruger forum. Derfor er medarbejdere hos YoySee oftest fraværende.

Men de kunne vel godt lige kigge forbi og sige hej, måske bare lige i en pause, hvis der på et tidspunkt skulle blive lidt stille på Facebook. Det er trods alt deres eget forum; Facebook er et helt andet selskab, lol.

Ps. hvem siger, jeg ikke har sat mig ind i forumreglerne?

alcedo skrev:

Men de kunne vel godt lige kigge forbi og sige hej, måske bare lige i en pause, hvis der på et tidspunkt skulle blive lidt stille på Facebook. 

Tjoo - men hvad ville de kunne skrive ud over "hej"? Jeg syns faktisk det er bedre de skriver i tråde, hvor de virkelig kan gøre en forskel. 

I stedet for at blive sur over at få tilbudt en julegave, kan man da bare lade være med at modtage den. Det har jeg valgt!  Måske også derfor jeg er helt enig med Jørn.

Jeg er ikke sur over at have fået en lille julegave, selv om den kun er til låns. Lidt har også ret, og man skal altid være taknemmlig, når direktionen i TDC, erhverslivets store sønner, deler milde gaver ud. Hvem skulle have troet, at dét ville komme over den slags mennesker. Her må man nok indrømme, at man har været en fordumsfuld kyniker!  Håber at alle i TDC, lige fra den travle Facebook-supporter, der må sidde dér bag skærmen, til Carsten Dilling hjemme ved kaminen, også får hvad de brændende ønsker sig; af alle gaver under træet, må Dilling få Den Store Pakke!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Flemming897 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan godt være at det er tydeligt for dig men i mit 70årige liv ved jeg at jeg er temmelig

gennemsnitlig så når jeg har overset det så er der andre som også har det og det kunne

YouSee gøre mere tydeligt ved blot at skrive at andre fjernsyn får grundpakken når man

bestiller bland selv.

Flemming897 skrev:
Det kan godt være at det er tydeligt for dig men i mit 70årige liv ved jeg at jeg er temmelig

gennemsnitlig så når jeg har overset det så er der andre som også har det og det kunne

YouSee gøre mere tydeligt ved blot at skrive at andre fjernsyn får grundpakken når man

bestiller bland selv.

Jeg er enig med dig i, at det sagtens kunne være skrevet tydeligere. Jeg tror en del af forvirringen opstår, fordi de bruger betegnelsen 25 faste kanaler  om det, man kan se på alle tv uden kort. Her kunne de lige så godt kalde det grundpakken, for det er jo det, der er tale om.

Omdømme 3

Badge
Jeg prøvede her at indsætte en tabel-oversigt over antal tv-kanaler i de almindelige tv-pakker og i Bland Selv-pakkerne hos YouSee, men formateringen mislykkes, når den indsættes i dette forum.

Derfor her blot et link til min YouSee Guide 2015 på Recordere.dk, side 4.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)