Spørgsmål

om at optage tv

Jeg har en mellempakke og har fået en tv boks, så jeg kan optage tv udsendelser. Er det muligt at se nogen steder, hvor meget plads jeg har brugt eller er der ubegrænset plads?

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er Humax boksen, så er der på den 1Tb plads, og der kan ses i Menuen hvor meget der er brugt.
Omdømme 7
Badge +4
Og jeg har 6 optagelser, 8 timer og har brugt 96% af pladsen, er nok nød til en nulstilling til fabriksindstillinger og formatering af harddisk
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Og jeg har 6 optagelser, 8 timer og har brugt 96% af pladsen, er nok nød til en nulstilling til fabriksindstillinger og formatering af harddisk

At der er en fejl på din boks, er vel ikke svar på trådstarterens spørgsmål. :?
Omdømme 7
Badge +4
Steenbach.

Boksen har 1 TB harddisk plads, som svarer til omkring 100 timers optagelser (oplyst af Yousee flere gange på facebook)

NB:
Hvis man jævnligt får slettet optagelser af udsendelser inden de er færdige, så optager disse plads på harddisken indtil en gendannelses til fabriksindtillinger
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Steenbach.

Boksen har 1 TB harddisk plads, som svarer til omkring 100 timers optagelser (oplyst af Yousee flere gange på facebook)

NB:
Hvis man jævnligt får slettet optagelser af udsendelser inden de er færdige, så optager disse plads på harddisken indtil en gendannelses til fabriksindtillinger

Dit NB forstår jeg ikke. Jeg har slettet en optagelse mange gange før den er færdigoptaget. Hvis det ikke gøres rigtigt fortsættes optagelsen og så må man selvfølgelig efterfølgende slette optagelsen.
Omdømme 7
Badge +4
Jørn
Det kunne være sjovt, hvis du prøvede at se hvor mange timer du har optaget, og hvor meget af harddisken du har brugt
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Jørn
Det kunne være sjovt, hvis du prøvede at se hvor mange timer du har optaget, og hvor meget af harddisken du har brugt

Der er 13 optagelser på i alt ca. 23 timer og der er brugt 27,7%.
Omdømme 7
Badge +6
Det passer en del bedre med at der er plads til 100 timers optagelse.
Omdømme 7
Badge +4
Men nu har jeg dokumenteret Humax boksens fejl, sletning af igangværende optagelser frigiver ikke plads på harddisken, hverken før eller efter en reset fabriksindstilling

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/humax-boksen-sletning-igangvarende-optagelse-frigiver-ikke-plads-pa-harddisken-98987
Omdømme 5
Badge +5
Hej steenbach

Kunne du bruge Radiomandens svar? :)

Hvis du kunne bruge svaret må du meget gerne markere det som "Bedste svar".
Når "Bedste svar" er markeret er det for andre brugere med samme problemstilling nemmere at finde løsninger og svar her på forummet :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)