Spørgsmål

ØV - Så skal man til igen i år at skrive ca 30 programmering op på papir + genindlæse og sorterer kanaler på 4 apparater LATTERLIG

ØV - Så skal man til igen i år at skrive ca 30 programmering op på papir + genindlæse og sorterer kanaler på 4 apparater LATTERLIG

Alle de 6 kanaler i fuldpakken i følge jeres liste som flytter plads er heldigvis til en anden plads man har genindlæst dvs. de bytter bare rundt UNDTAGEN Discoery ID kanalen som er til plads 54 som ikke blev brugt som nu ergo skal man genindlæse på 4 apparater derhjemme og derefter lave favorit liste - det er tager tid men værst min digital boks + harddisk optager og mit tv med usb til optagelse sletter jo alle mine programmeringer har nok 31+12+10 i alt de skal skrives ned på papir og skrives tilbage som TIMET OPTAGELSER på 4 forskellige apparater - nej nej ID KANLEN er uundværlig ellers var der ingen problem men skal slette alt det og alle programmeringer pga. den ene kanal er UOVERSKUELIG ØVØVØVØ SKER HEVRT ÅR

p.s der står dem med fuldpakke skal Comedy Central flyttes til nr 11 men der er tv3 puls nu hvor skala den så hen ja i listen står der at det kun er dem med mellem og lille pakke der skal flytte puls ??? OG der står også Comedy Central er ny kanal den har vi med fuld da nu

5 Kommentarer

Kan man indlæse 1 kanal uden at skulle genindlæse alle, som jo så skal sorteres i favoritliste (som sagt 4 steder) + undgå at når man genindlæser/autosøger fra starten sletter den alle ens programmeringer / timer record mener jeg 90% sikker den gjorde sidst
Omdømme 7
Badge +6
Det er næppe sikkert at TVet kan søge på enkelte frekvenser når det er Kabel TV, i så fald skal man også kende den enkelte frekvens, det kan fint gøres når det er på Terrestisk.
Hvad er Terrestisk.??? Men har hver kanal da ikke et sted hvor de skriver drees frekvens - men kort sagt du mener ikke man kan indlæse 1 kanal kun a gangen
Omdømme 7
Badge +6
Nej ikke på Kabel TV, derved ikke sagt at det gælder alle TV, men ikke som udgangspunkt.
Mystisk - mine kanaler er ikke byttet rundt (heldigvis) og vi har heller ikke fået den nye kanal nick jr (lige meget) som de skrev til os + i drifts information med vores adresse stod der i nat 01-00 - 10.00 arbejdede de på sagen og nu står der at den er løst, men intet er sket ??? ja gør ikke mig noget, men træls man ikke ved hvorfor

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)