Svar

Nyt tv og film website?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg fik den 8/10 en mail med besked om, at Yousee pr 21/10 ville lancere et "helt nyt Yousee Tv & Film".
Indtil videre er der ikke ændret noget på hjemmesiden (det trænger ellers), og jeg har heller ikke set oplysninfger om denne renovering eller årsagen til at den endnu ikke er lanceret andetsteds.

Mail fra Yousee  

icon

Bedste svar af joern 22 oktober 2015, 17:36

Mail modtaget d. d.:

Hej Jørn Lønborg

Vi har glædet os rigtig meget til at give jer en stærkere YouSee oplevelse, så oplevelsen er ens, uanset om du bruger YouSee Tv & Film på computer, tablet eller mobil.

Vi havde planlagt lancering i går, men er desværre stødt på tekniske udfordringer, som gør, at vi først går i luften med et helt nyt YouSee Tv & Film website i løbet af næste uge.

Venlig hilsen
YouSee

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det lyder da meget spændende, men ikke noget jeg har hørt om før nu.

SLL

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Mail modtaget d. d.:

Hej Jørn Lønborg

Vi har glædet os rigtig meget til at give jer en stærkere YouSee oplevelse, så oplevelsen er ens, uanset om du bruger YouSee Tv & Film på computer, tablet eller mobil.

Vi havde planlagt lancering i går, men er desværre stødt på tekniske udfordringer, som gør, at vi først går i luften med et helt nyt YouSee Tv & Film website i løbet af næste uge.

Venlig hilsen
YouSee

Mon det er deres afløser til viewright? Så mangler vi bare et nyt website til musikken, så vi igen kan høre musik uden at skulle installere flash.

Her til morgen er der sket en opdatering. Virker nu også i Edge. Ser også ud som om kvaliteten er højnet. Ser virkeligt godt ud.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ja, virker på alle nu. :D

Jeg kan fint leje film Men kan ikke se den på min ipathen selv om jeg gå til yosse film og tv appen hvad gør jeg forket kan fint se tv men ikke film 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)