Nyt kommer d. 26/1-18 og kan bruges fra d. 1/2-18

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 82 kommentarer
De vil ikke sige noget, de må ikke. Ved ikke om det er rigtig, nået om et point system og bland selv kanaler. Og flere yousee more kanaler og ting.
Er der nogen der ved noget mere.

Tirsdag siger de at vores kanaler for en tur i vaskemaskine.

17 Kommentarer

Pointsystemet er forklaret her:

http://www.recordere.dk/2017/09/yousee-nyheder-nye-pakkemuligheder-priser-mm/

YouSee vil i fremtiden tilbyde et bland-selv koncept, hvor alle kanaler og on-demand tjenester, hvor en TV kanal koster et point, og f.eks. HBO Nordic koster 4 point. Viasat Film vil komme til at koste 5 point.

Der kommer tre pakketyper, blandselv 10, 20 og 30, og tallet bestemmer hvor mange points du kan fordele på kanaler og tjenester.

Omdømme 5
Badge +1
Det er sgu sjovt (TRAGISK) at man skal læse om yousee nyheder på et andet site.
Så vidt jeg ved er der stadig ikke noget om 4k boxen på yousees egne sider andet end her på forum og facebook som kunder selv har skrevet.
Omdømme 3
Tak Logan.
Omdømme 3
Badge +1
@Logan
Hvad lancerer YouSee d.26 januar 2018 og kan tages i brug fra d.1 februar 2018??
Er det evt. den dag de udelukkende bruger ren IP til at se TV via internettet, samme tv løsning som fibernet kunderne.
Det er nok bare en ændring omkring hvordan man vælger bland selv-kanaler og streamingtjenester.

Jeg vil tro, at vi kan forvente et varsel på i hvert fald et år, inden de begynder at lave dvb-c om til iptv. Det bliver vel en af de største ændringer i nyere tid.
Omdømme 3
Det er også nået med viasat og film, mere ved jeg ikke.
Omdømme 1
Badge
Tja, det er jo ikke meget der er sket, men det undrer vel heller ikke.....
Omdømme 7
Badge +6
På Humax TV boksene vil man som Logan skrev kunne gå ind og bytte TV kanaler for Streaming tjenester.
Der er HBO, C More, Dansk Filmskat, Viasat Film og Min Bio (børn). Dansk Filmskat f.eks koster 3 TV kanaler, Viasat Film 6 kanaler.
Omdømme 1
Badge
Se det ved jeg jo så godt, men det forudsætter trods alt at de opdaterer boksen og udsender noget info omkring det. Og der blev nævnt dags dato, hvilket er hvad min kommentar går på.

Desuden, ønsker man ikke de nye streaming muligheder, så stilles man umiddelbart dårligere på kanal fronten, i dag er den store bland selv jo 36 kanaler, som erstattes af 30 point, hvis jeg har forstået det rigtigt. Derfor ønsket om en officiel udmelding, ikke forum medlemmers, eller recorders, men en officiel fra YouSee.
Omdømme 7
Badge +6
Til Humax 2000 er der i hvertfald i udvalgte områder kommet en opdatering (1.100.18) hvor de muligheder indgår, hvis ikke du har den endnu, så går der næppe lang tid.
Omdømme 7
Badge +2
Min er ikke opdateret endnu H2000 boksen, men der var en kanal opdatering, hvor det blev skrevet at C More og Viasat Film kanalerne ville forsvinde, jeg udsatte det 1 time, men så ikke lige hvad der blev skrevet på skærmen før opdateringen der blev udført automatisk senere.

Men Viasat og C More kanalerne er der stadig...
Omdømme 1
Badge
Ingen opdatering i Kolding henover weekenden... Nogen derude der har fået den?
Omdømme 2
Badge +1
detlef skrev:

Ingen opdatering i Kolding henover weekenden... Nogen derude der har fået den?

Jeg har fået opdateringen (fyn). Der er mulighed for bland selv under indstillinger, hvor man kan tilvælge streamingtjenester mv.
Omdømme 3
Badge
Pointsystemer...! Differentieringer, bland selv pakker, etc., etc...

Det er helt vildt som YS kan skabe uigennemsigtighed og ikke finde ud af at informere ordentligt om tingene...
Omdømme 3
Når prøv at gætte de er forsinket. Nået med der hvor vi skal bestille de nye stream kanaler "mit YouSee" ikke vil som de vil.

De håber på d. 5~6 februar.
Omdømme 1
Badge
Og ifølge deres Facebook så er opdateringen kun i test fase... Der er ikke styr på en pind!
Omdømme 1
Badge
Ja, så kom opdateringen da endelig også til Kolding. Og det virker lige efter hensigten, er meget positiv overrasket over at man bla får et fuldt login til Viaplay ved siden af de film og serier der er i boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)