Nyhed! Filmleje søgefunktion på YouSee Plus boksen!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • YouSee Forum Team
  • 488 kommentarer
For at gøre det nemmere for vores YouSee Plus kunder, at finde den film eller serie de ønsker, i blandt de mere end 8500 film der ligger tilgængeligt på boksen, lancerer vi nu en søgefunktion i YouSee Play (tidligere kaldet YouBio).

Opdateringen indeholder følgende forbedringer:

Søgefunktion: I YouSee Play hvor man kan leje film på boksen, er der kommet et søgefelt øverst i menuen, hvorfra du kan søge film og serier frem fra det store filmkatalog. Søgning kan også aktiveres med LUP knappen på fjernbetjeningen overalt i YouSee Play menuen.

(Tip: Husk at du også kan søge i Tv-guiden ved hjælp af LUP knappen på din fjernbetjening!)

Filmleje: Ved bestilling af lejefilm i YouSee Play er der indsat tekst om at 14 dages fortrydelsesret bortfalder. Derudover er der indsat et ekstra trin ind, hvor du ved hjælp af et ekstra tryk på OK, bekræfter at filmen skal bestilles. Desuden informeres der på skærmen om, at du som noget nyt, kan se sit filmleje forbrug online på yousee.dk/mityousee.

Hvordan får jeg opdateret min boks så jeg kan få glæde af denne opdatering?

Opdateringen sker automatisk hvis du har boksen tilsluttet til internettet. Du skal ikke gøre noget for at få opdateringen, andet end at gå ud af standby. Hvis der opstår problemer eller hvis du ikke kan finde søgefunktionen, så anbefaler vi at slukke for strømmen til boksen og tænde igen, så burde problemet være løst.

Vejledning til den nye opdatering:

[img]94i7FA4EF9BF98DDA2E.png[/img]

[img]95iD5CC8CC47A0213A9.png[/img]

[img]96i94BBF76389B121E3.png[/img]

[img]97i2469D2B6698595E4.png[/img]

[img]98i6A65E9F9CED1646F.png[/img]

[img]99iABEF1AAE8A2A9A3E.png[/img]

[img]105iA371B19A4E5ABE06.png[/img]

[img]103iCAD412B39DF1E742.png[/img]

[img]104iAAD221BF271262E5.png[/img]

Hvis du hellere vil gemme vejledningen som pdf-fil har jeg vedhæftet denne (Se link nederst i bunden af denne tråd).

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)