Nye Tyske kanaler efter opdatering

Omdømme 6
Badge +2
Hej,

Jeg har fået en del nye Tyske kanaler, har Fuld pakken, men har før kun købt adgang til Sat 1.

Er det ikke nyt man kan se en del andre Tyske kanaler? Nogle af dem jeg kunne se da jeg havde Satellite TV...

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Vi har har været YouSee kabeltv kunde i mange år. Der har så længe jeg husker været 4 tyske kanaler i grundpakken: ARD, NDR, RTL og ZDF.
Omdømme 6
Badge +2
Jeg kan feks. se Arte, RTL II og Vox med flere jeg ikke lige husker...
Omdømme 6
Badge +2
mdr og 3 Sat også kan ses nu, men ellers tror jeg at have de andre kanaler jeg har i fuld pakken eller har købt mig til...
Omdømme 5
Badge +5
Hej Jorn-Hansen

Fik du afklaring i forhold til dit abonnement og de tyske kanaler? :)

Meld endelig tilbage så vi kan få afsluttet tråden og markeret en løsning :)
Omdømme 6
Badge +2
Hej,

Jeg ville sådan set spørge om andre også kunne se de nye Tyske kanaler?

Men Kasper, er de kanaler en del af Fuld pakken nu?

(Jeg har ikke set i dag, men de kanaler kunne ses i går aftes...)
Omdømme 7
Badge +6
Hvis kortet er helt nyt, så har det været sådan at alle kanaler er åbne i nogle uger, så der kan sikkert ses en del andre inden det lukkes for andre end dem der er rettighed til. Ved ikke om det stadig er sådan.
Omdømme 6
Badge +2
Jeg har rettet min signature, da jeg har en af de nye Humax bokse og jeg kan ikke se der er nogen kort i den...
Der sidder, hvad der svarer til et kort inde i boksen. Hvis du ikke har valgt kanalerne, skyldes det nok bare en nisse i deres system. Kanalerne er i hvert fald kodet hos mig.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan så kun være en fejl, Humaxen har normalt kun de kanaler som der er rettigheder til.
Omdømme 6
Badge +2
Tak for svarene :)

Jeg har af de Tyske KUN købt adgang til Sat 1 for længe siden.

Men vi kan godt sige at sagen om de kanaler er afsluttet nu. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)