Spørgsmål

Nye box tænder af sig selv

Badge
  • Udforsker
  • 12 kommentarer
Hej jeg har den nye yousee box og den er begyndt at opføre sig lidt underligt, når jeg har slukket den med fjernbetjeningen går der kun et par minutter før den tænder igen af sig selv, slukker jeg den så igen sker der det samme igen indtil flere gange mystisk.
Er der en der har en ide før jeg ringer ind og fejlmelder den.
Hilsen Bent

16 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Bent

Jeg kan se at du mangler svar her.

Fik du løst problemet? :)
Ellers vil jeg anbefale dig at nulstille boksen og ellers kontakte support på tlf. 70704040. Så må vi eventuelt tage en vurdering i forhold til ombytning af boksen.
Badge
Hej med dig, jeg ringede til teknisk support og en tekniker ringede til mig og han hjalp mig, men nu er den begyndt på det igen så jeg må hellere snakke med ham igen jeg har en åben support sag så han kan forsætte hvor vi slap sidst.
Hilsen Bent
Hej, jeg har samme problem. har du fundet en løsning ?
Badge
Jeg har fået en ny boks så håber jeg at problemet er løst
min er ellers næsten ny, men den tænder af sig selv efter et minut eller to. heldigvis larmer den mindre end den gamle Samsung boks når den er tændt.
Kender nogen årsagen til problemet? Vi har fået en ny tvboks, som fungerer fint, men min svigermor har fået en ligeledes ny tvboks, som opfører sig som beskrevet ovenfor. Tænder selv! Har endnu ikke ringet til YouSee, men vil gøre det. Det er åbenbart et generelt problem ved den nye boks. Eller i alt fald nogle af dem!
Omdømme 7
Badge +6
Problemet er kendt, ikke så nemt at finde årsagen til. En genstart kan rette det.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Det er rigtigt som Radiomanden skriver, at dette er en kendt fejl som vi arbejder på at få rettet. Som Radiomanden også skriver, så kan en genstart af boksen afhjælpe problemet. Giv ham gerne et like og markér hans svar som bedste svar :)
Omdømme 7
Badge +2
Nu er der gået en god uges tid siden sidst, men nu tænder min Humax boks sig selv igen,

Den gjorde det flere gange i går, så jeg prøvede at Genstarte den igen, så må vi se hvor længe der holder denne gang...

Btw, Nu Eurosport i denne uge kun sender tennis forskudt, da jeg bruger Chrome Cast, så ingen grund til at Boksen står tændt hele tiden... men er der nyt om hvornår der evt. kommer en ny update der kan løse problemet?
Omdømme 5
Badge +7
Hej Jorn-Hansen

Vi har desværre ikke noget nyt i forhold hvornår en rettelse af dette problem er klar, men der arbejdes fortsat på det. Et andet løsningsforslag kan være at sætte boksen fra høj til normal strømspareindstilling.
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

Hej Jorn-Hansen

Vi har desværre ikke noget nyt i forhold hvornår en rettelse af dette problem er klar, men der arbejdes fortsat på det. Et andet løsningsforslag kan være at sætte boksen fra høj til normal strømspareindstilling.

Alternativet er at lade den stå tændt, den bruger lige så meget strøm :D
Omdømme 7
Badge +2
Hej, Nu gik der kun 1 dag inden den selv startede igen, men sidste gang gik der ret lang tid inden den så gjorde det igen, efter jeg bare slukkede den.
Badge
kommer der snart en løsning min skal genstartes en gang om ugen
Omdømme 2
Badge +1
Vi kan nok ikke forvente at Yousee kommer med en løsning på problemet med selvstart af boksen, når deres begrænsede ressourcer bliver anvendt på udvikling af den nye boks.
Udover selvstart af boksen har jeg haft problemer med at optagede udsendelser ikke kan afspilles og jeg har også oplevet problemer med at kunne spole tilbage i live udsendelser.
Jeg er nu begyndte at slukke boksen på kontakten bagpå dagligt og har ikke længere ovennævnte problemer.
Omdømme 7
Badge +4
henningoc skrev:

Vi kan nok ikke forvente at Yousee kommer med en løsning på problemet med selvstart af boksen, når deres begrænsede ressourcer bliver anvendt på udvikling af den nye boks.
Udover selvstart af boksen har jeg haft problemer med at optagede udsendelser ikke kan afspilles og jeg har også oplevet problemer med at kunne spole tilbage i live udsendelser.
Jeg er nu begyndte at slukke boksen på kontakten bagpå dagligt og har ikke længere ovennævnte problemer.

boksen skal jo stadig bruges i alle de hjem ,der er flere bokse
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Blot til info, så vil vi opdatere denne tråd om problemet når fejlen er rettet:
Oplever du Sort skærm på Humax TV-boks?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(