Svar

Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på

• phj
  • Deltager
  • 1 kommentar
Har lige hentet en ny YouSeebox Model YSR-2000 

Hvorfor kan den mon ikke logge på - ser ud til at andre har haft samme problem, har bl.a. set op slag fra april og da var det et YouSee problem - håber at det er løst. Hvorfor mon hos mig? 16/6-2016

icon

Bedste svar af Radiomanden 16 juni 2016, 23:13

Hvis du her til aften har prøvet at sætte den op, så har der været server problemer.  Hvilken fejl kommer der under opsætning.? Er det Serial number not found.? Hvis det er den fejl, så er boksen ikke registreret.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du her til aften har prøvet at sætte den op, så har der været server problemer.  Hvilken fejl kommer der under opsætning.? Er det Serial number not found.? Hvis det er den fejl, så er boksen ikke registreret.

Var hjemme med den kl. 19 - Kunne ikke få den til at "spille" blev mere og mere frustreret og søgte i dette forum og lagde mit indlæg.

Nu virker den imidlertid - håber så også at den gør det i morgen.

Jeg kender naturligvis ikke årsagen, men foranlediget af andre indlæg og svar, bl.a. også til mit indlæg fra "Radiomanden" tænker jeg at det er en forsinkelse i registreringen fra YouSee. Kan måske ikke være anderledes men så burde jeg nok have fået en bemærkning om det da jeg hentede boksen ;)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)