Ny YouSee tv-boks kan ikke logge på

• vph
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Efter mange problemer med den gamle boks, bestilte jeg en ny, som jeg modtog igår.

Jeg instalerede boksen men fik beskeden: serialnumber not found) på skærmen.

Ringede 70704040 , tryk 1, tryk 5, fik ung mand i røret: det har vi hørt før, træk alle ledninger ud, jeg ringer inden for en time.

Efter 1,5 time mistede jeg tålmodigheden, ringede jeg op igen fik en ung dame: det har jeg ikke hørt om før, lige et øjeblik.

Efter 21 min.hvor der kun var musak i røret   lagde jeg på, ringede op igen, fik en ung mand : det fikser jeg, sluk for boksen, så vender jeg tilbage.

Efter 5 min. kom han tilbage, : nu er det klaret. Jeg spurgte, skal vi ikke lige prøve : nej det virker.

Jeg afprøvede boksen men fejlen var det samme.

Blodtrykket var kriminelt højt , da jeg ringede op igen, fik en ung dame i røret : det ved jeg ikke meget om jeg stiller om til en ekspert. Klog pige.

Efter ca. 15 min ventetid fik jeg den rigtige mand i røret, alt blev klaret på 3 min. Han blev ved min side indtil der kom et flot billede på skærmen, og alt var godt, indtil senere på aftenen da alt net forbindelse forsvandt i huset. (Det er så nok en anden sag.)

Så gik jeg også i seng.

Jeg brugte altså over 2 timer af mit liv på noget som kunne laves på 5 min. med den rigtige mand.

VPH

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Når man ser FB.

Der er mange der har dette problem, også stadig.

Der er mange der har brugt langt, langt mere tid end dig

Tror faktisk du har været heldig :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)