Svar

Ny YouSee TV-boks - hvordan slettes kun én optagelse

Under Instillinger kan man slette alle optagelser. Men hvis nu man kun ønsker at slette én udsendelse af en håndfuld. Hvordan gøres dette? 

icon

Bedste svar af movern 19 maj 2016, 00:37

websurfer skrev:
Under Instillinger kan man slette alle optagelser. Men hvis nu man kun ønsker at slette én udsendelse af en håndfuld. Hvordan gøres dette? 

går ind på "min side" - vælger pågældende program og trykker på skraldespands-ikonet.

:-I

Se original

25 Kommentarer

websurfer skrev:

går ind på "min side" - vælger pågældende program og trykker på skraldespands-ikonet.

:-I

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Muligvis skal man lige vælge det enkelte afsnit og afspulle et øjeblik, gå tilbage og så kan det slettes

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

mich skrev:
Muligvis skal man lige vælge det enkelte afsnit og afspulle et øjeblik, gå tilbage og så kan det slettes

Ikke forstået. Hvorfor afspille?

Omdømme 2

Badge

joern skrev:

mich skrev:

Det var et spørgsmål om at få markeret det enkelte afsnit, så jeg kunne vælge "slet afsnit"

Omdømme 2

Badge

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

Det var et spørgsmål om at få markeret det enkelte afsnit, så jeg kunne vælge "slet afsnit"

Jørn, jeg mener du tidligere skrev, at du havde fået slettet en hel serie i stedet for at slette et afsnit, eller tager jeg fejl ?

Omdømme 3

Badge +3

mich skrev:

mich skrev:

joern skrev:

mich skrev:

Jørn, jeg mener du tidligere skrev, at du havde fået slettet en hel serie i stedet for at slette et afsnit, eller tager jeg fejl ?

Jeg har gennem et lang liv prøvet meget, men ikke at slette en hel serie.

Når man står på "Min side" finder man den serie, det drejer sig om. Går over til højre og marker det afsnit, der skal slettes. Gå til venstre igen og marker skraldespanden og tryk OK. Så kommer der tre muligheder og en af dem er slet afsnit. Nu kan afsnittet slettes.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tillægsspørgsmål:

Kan man markere en eller flere optagelser, og så trykke "slet", eller kan man kun slette enten en el. alle optagelser?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har endnu ikke fundet andet, end det er alle eller en af gangen.

Omdømme 2

Badge
Takker Radiomand for svar. Jeg havde håbet lidt på, at YS måske havde lavet det lidt i stil med Samsung's recorder slette metode. Jeg syntes det er lidt lækkert / nødvendigt, at man kan vælge x antal optagelser for sletning. Det bruger jeg tit selv flittigt på min F8500. Håber på, at YS vil tilføje en multi-select feature for sletning, hvis det altså ikke er muligt :)

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Takker Radiomand for svar. Jeg havde håbet lidt på, at YS måske havde lavet det lidt i stil med Samsung's recorder slette metode. Jeg syntes det er lidt lækkert / nødvendigt, at man kan vælge x antal optagelser for sletning. Det bruger jeg tit selv flittigt på min F8500. Håber på, at YS vil tilføje en multi-select feature for sletning, hvis det altså ikke er muligt :)

Hvis man er lidt langsom, kan man slette 10 afsnit på 1 minut. Du behøver ikke at ha' alle de forhåndsbekymringer om en boks, du måske vil ha'. ;)

Omdømme 2

Badge
Okay, så det er ikke værre end det mht. sletning af optagelser, godt nok. Jeg var lidt i tvivl omkring hvor lang tid det tog at slette én udsendelse, altså m. eventuel refresh af optagelser for hver udsendelse der slettes osv. Men hvis det er lynhurtigt, så betyder det jo ikke så meget m. en sletning af gangen.

Jeg er af perfektionist typen, så derfor beholder jeg min F8500 + Chromecast2 kombination i et ½ - 1 år endnu, indtil YS har fået flere opdateringer (features, fejlrettelser) på plads.

Har fundet ud af, at man kan låse, de optagelser, som man ikke vil have slettet og så under indstillinger vælge slet alle u-låste optagelser. Derved kan man slette en masse "i et hug".

Omdømme 3

Badge +3

websurfer skrev:
Har fundet ud af, at man kan låse, de optagelser, som man ikke vil have slettet og så under indstillinger vælge slet alle u-låste optagelser. Derved kan man slette en masse "i et hug".

Kan ikke bruges ved serier.

Omdømme 2

Badge
Jeg ser kun en udvej på "problemet", at lave en -> multi-select, slette mulighed, jeg tænker lidt på samme måde som Samsung har lavet det i deres recordere. Men gerne en nemmere, hurtigere metode hvis muligt.

Hvis man har rigtig mange optagelser (som jeg selv har på min recorder), så dur det ikke først at låse optagelser som ikke skal slettes, for dernæst at slette dem som ikke er låst. Det er en bøvlet og langsom løsning, specialt når sletning af optagelser funktionen sikkert er noget man vil skulle bruge ofte. Det er fint nok man kan låse optagelser, men jeg syntes ikke det skal fungere som en multi slette-nødløsning.

At slette en optagelser af gange er fint nok. Men igen bliver det lidt af en øvelse hvis man f.eks. har 10 optagelser el. flere som skal slettes. 

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Jeg ser kun en udvej på "problemet", at lave en -> multi-select, slette mulighed, jeg tænker lidt på samme måde som Samsung har lavet det i deres recordere. Men gerne en nemmere, hurtigere metode hvis muligt.

Hvis man har rigtig mange optagelser (som jeg selv har på min recorder), så dur det ikke først at låse optagelser som ikke skal slettes, for dernæst at slette dem som ikke er låst. Det er en bøvlet og langsom løsning, specialt når sletning af optagelser funktionen sikkert er noget man vil skulle bruge ofte. Det er fint nok man kan låse optagelser, men jeg syntes ikke det skal fungere som en multi slette-nødløsning.

At slette en optagelser af gange er fint nok. Men igen bliver det lidt af en øvelse hvis man f.eks. har 10 optagelser el. flere som skal slettes. 

Som jeg skrev tidligere, vil den langsomme ta' 1 minut om at slette 10 optagelser. Hvor svært kan det være?

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

moef skrev:

Som jeg skrev tidligere, vil den langsomme ta' 1 minut om at slette 10 optagelser. Hvor svært kan det være?

Tilføjelse til ovennævnte: Jeg kan optage på mit Samsung TV og der kan jeg via "Multi select" afkrydse flere optagelser og så slette dem. Det går faktisk hurtigere med boksen at slette 10 optagelser.

Jeg mener at der skulle komme en app til sin smartphone hvor man kan vel kan slette det man ville på boxen. Det ville vel gøre det meget nemmer. Men boxen er jeg heller ikke færdig udviklet. Der skulle jo komme en opdatering hver 6. Uge. Så der må snart være en på vej.
Omdømme 2

Badge
Hey Joern, 

Jeg mangler selvfølgelig at se hvor hurtig og nemt det fungere i YS boksen. Hvis det virker så hurtig og fint som du siger, er der selvfølgelig ikke belæg for, at have en multi-select feature. Selvom jeg stadig syntes at - multi-select og så slet, er den logiske tilgange til opgaven, i stedet for én af gangen.

Jeg vil ikke gå dybere i samtalen omkring det, før jeg selv ved / har set hvordan det funker :) Mit indlæg gik udelukkende på det logiske i, at have multi-select til sletning af x antal optagelser, og måske til andre funktioner i boksen.

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Hey Joern, 

Jeg mangler selvfølgelig at se hvor hurtig og nemt det fungere i YS boksen. Hvis det virker så hurtig og fint som du siger, er der selvfølgelig ikke belæg for, at have en multi-select feature. Selvom jeg stadig syntes at - multi-select og så slet, er den logiske tilgange til opgaven, i stedet for én af gangen.

Jeg vil ikke gå dybere i samtalen omkring det, før jeg selv ved / har set hvordan det funker :) Mit indlæg gik udelukkende på det logiske i, at have multi-select til sletning af x antal optagelser, og måske til andre funktioner i boksen.

Du må da medgive mig, at det kan være svært, at holde diskussionerne omkring ønsker m. m. med en, der ikke vil ha' boksen før om et år. Så må du jo bare håbe på, at den kan erstattet din perfekte Samsung optager. ;) God weekend.

Omdømme 2

Badge
Rolig nu Joern. Jeg syntes nu sagtens man kan diskutere emner udfra udmeldinger fra andre brugere, det er nu ikke så svært, medmindre brugerene taler usandt. Jeg vælger at tro på dem :) Og ja da, Samsung'en er pt. på mange områder bedre end Yousee boksen, som jeg ser det, igen udfra tilbagemeldinger fra andre brugere. 

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Rolig nu Joern. Jeg syntes nu sagtens man kan diskutere emner udfra udmeldinger fra andre brugere, det er nu ikke så svært, medmindre brugerene taler usandt. Jeg vælger at tro på dem :) Og ja da, Samsung'en er pt. på mange områder bedre end Yousee boksen, som jeg ser det, igen udfra tilbagemeldinger fra andre brugere. 

Uanset hvad, er det ulig lettere at vide og diskutere emner, man har ved hånden. Selvfølgelig kan man godt komme med ønsker, til noget, der først skal anskaffes om et år. Vil ikke selv løbe risikoen ved at købe/leje noget nyt, men nøjes med at kommentere det. Ikke lige mig. Prøv at tænke på, hvor lang tid á 30 kr./md., der vil gå, inden du når til det samme beløb, som du gav for din unike optager.

Omdømme 2

Badge
Enig, at det er nemmere at diskutere noget man har mellem hænderne, samtidig med man godt kan diskutere enheden uden at ha' den mellem hænderne. Uanset pris, så ønsker jeg (sikkert som så mange andre) bare noget som er mere "færdig" udviklet. Men ja da, der er helt sikkert en masse som er fint tilfreds med det boksen kan, de fejl som boksen har (som måske er ubetydelige for de fleste), samt at der vil gå x antal md. m. videreudvikling af den. Det er bare ikke mig.

Men det gør mig vel ikke uegnet i at diskutere eventuelle ønsker og tiltag for den kommende udvikling.

I bund og grund syntes jeg bare tonen mellem os skal være i top, selvom vi ikke bliver enige :)

Nu har jeg testet boksen grundigt, om må sige, at jeg er meget tilfreds med kvaliteten af langt de fleste funktioner og optagelser. Ser dog frem et lille løft i "start forfra kvaliteten", men det arbejdes der på.  Men efter min mening er det en virkelig god boks YouSee har fået lavet. Rigtig kvik i funktionerne, og fjernbetjeningen er ganske lækker at bruge.Det faktum at boksen videreudvikles/opdateres jævnligt gør bare, at jeg er overbevist om, at jeg har truffet det rigtige valg ved at vælge netop denne tv-boks.

Tak YouSee.

Omdømme 2

Badge

websurfer skrev:
Nu har jeg testet boksen grundigt, om må sige, at jeg er meget tilfreds med kvaliteten af langt de fleste funktioner og optagelser. Ser dog frem et lille løft i "start forfra kvaliteten", men det arbejdes der på.  Men efter min mening er det en virkelig god boks YouSee har fået lavet. Rigtig kvik i funktionerne, og fjernbetjeningen er ganske lækker at bruge.Det faktum at boksen videreudvikles/opdateres jævnligt gør bare, at jeg er overbevist om, at jeg har truffet det rigtige valg ved at vælge netop denne tv-boks.

Tak YouSee.

Jeg er ikke uening med dig

Omdømme 3

Badge +3

mich skrev:

websurfer skrev:

Tak YouSee.

Jeg er ikke uening med dig

Heller ikke jeg kan være uenig. Rigtig god kvalitet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)