Ny YouSee tv-boks giver fejlen "fandt ingen ny software"


Hej

Jeg er ny kunde og har fået den nye TV boks. Når jeg starter boksen op for første gang, kommmer den med fejlen "Fandt ingen ny software" og så kan jeg ikke kommer videre.

Boksen er tilsluttet router direkte med kabel og internetforbindelsen er tjekket og er OK.

Nogen der ved hvad der kan gøres?

/Allan

7 Kommentarer

Same problem. Same question. Any suggestion?

Thanks in advance

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er der lys i NET.? Har du prøvet en genstart.?

Hej har prøvet begge dele uden held andre forslag
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ring til YouSee på 7070 4040. De har åbent for support nu.
Har du husket at tilslutte antennekablet også?
Min gamle Samsung boks stod af i går og jeg fik i dag udskiftet den til den nye TV-boks.
Fik samme besked under installationen: "Fandt ingen ny software!" ...
Prøvede ti gange med samme resultat og kunne ikke komme videre..
Kom - omsider ... - telefonisk igennem til teknisk support, som oplyste, at der manglede et "flueben" - hvilket betød, at min boks ikke var korrekt aktiveret ...
Han mente, at det ville blive rettet i løbet af natten ... :? ...
Det håber jeg så på er løsningen ...
Her til formiddag fungerer min nye TV-boks som den skal med de mangler, der er påpeget længere op i tråden ... :8 ...

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)