Svar

Ny YouSee tv-boks

Min nye boks spørger om jeg har sat antenne kabel ordentlig i

har ikke fået kanalliste, derfor heller ikke tv guide.

antennestik virker når det sidder i mit tv

men virker åbentbart ikke på boksen

har prøvet alle de forslag fra hjemmesiden / uden held...

hvad har jeg overset - har nøje fulgt instrukser !?

Finn

icon

Bedste svar af Radiomanden 20 august 2016, 18:19

Hvis den er tilsluttet korrekt med Kabel fra vægdåse til boks, og derfra med HDMI til TVet, og den er tilsluttet Internet og der er grønt lys i Net indikatoren, så skulle du kunne se de kanaler som du har rettigheder til. Der skulle ikke være problemer med opsætning, den gør de hele selv, bare du følger de beskeder der kommer på skærmen. Fra den tilsluttes til den fuldt oppe at køre tager højst 5 minutter.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Er den tilsluttet nettet, ellers kan den ikke hente EPG, den SKAL på nettet for at kunne bruges. Wi-Fi kræver 5Ghz.

er tilsluttet nettet med kabel...

men skulle den ikke vise kanaler fra boksen på tv'et

finn

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis den er tilsluttet korrekt med Kabel fra vægdåse til boks, og derfra med HDMI til TVet, og den er tilsluttet Internet og der er grønt lys i Net indikatoren, så skulle du kunne se de kanaler som du har rettigheder til. Der skulle ikke være problemer med opsætning, den gør de hele selv, bare du følger de beskeder der kommer på skærmen. Fra den tilsluttes til den fuldt oppe at køre tager højst 5 minutter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)