Ved godt at den opdatering nok aldrig kommer, da jeg ikke tror I Yousee arbejder på den, men hvis nu I gjorde, hvorfor er det så, altid hemmeligt hvad I arbejder med ?
Jeg har fulgt med i mange måneder her og på Facebook omkring alle dens fejl og mangler og især ang. tekster, som Yousee har lovet "kommer snarest" i over 4 måneder.
Jeg har spurgt på FB om hvad I arbejdede på og fik dette svar:
"" Hej Peter
Der er flere funktioner som ventes implementeret til boksen herunder mulighed for at slå undertekster til. Som sagt har tekst-tv funktionen højeste prioritet lige nu.
Jeg beklager at denne funktions implementering er trukket ud.
Kasper ""
Hvorfor vil yousee mon ikke melde mere specifikt ud ? Er de funktioner tophemmelige ?
Jeg tror efterhånden at de er fulde af løgn og ikke laver noget som helst. Jeg er hørehæmmet og ca halvdelen af de kanaler jeg ser mest, kan jeg ikke bruge, men skal betale fuld pris for et ufærdigt produkt.
Fik kun den nye boks fordi min samsung brændte sammen, ellers havde jeg aldrig skiftet boks.
Jeg tvivler som Louby også kraftigt på at der bliver arbejdet på undertekster, og nævnværdige opdateringer i det hele taget til Humax boksen.
Det burde ikke være særligt krævende at implementere noget så normalt som undertekster.
Det er nok snarere spørgsmålet om der i løbet af et års tid, eller så kommer en ny boks der også kan håndtere UHD, og det så er derfor at Yousee ikke vil bruge specielt mange resourcer på denne humax boks.
Det virker fuldstændig hovedløst på mig at lancere en boks uden UHD, når det med stor sandsynlighed bliver hver mands eje i løbet af få år.
Hvad vil du have, opdateringer der ikke virker som de skal, eller at de kommer ud og virker ordentligt, jeg er sikker på at det er sådan det skal ses på.
Exempel: De kom med en ny udgave af musik Appen, den virker ikke som den skal, er sikker på den kom for hurtigt ud.
Jeg tvivler som Louby også kraftigt på at der bliver arbejdet på undertekster, og nævnværdige opdateringer i det hele taget til Humax boksen.
Det burde ikke være særligt krævende at implementere noget så normalt som undertekster.
Yousee nægter kategorisk at svare på vores spørgsmål om hvad de arbejder på og vi snakker altså ikke om statshemmeligheder, som kan skade noget om helst.
Der ligger en fin lang liste her på forum, fra Yousee, med de ting de kender til, og hvad de arbejder på.
Er lidt nysgerrig. Hvilke kanaler i FuldPakken mangler der undertekster på?
Udfyld brugernavn eller e-mailadresse. Vi sender en e-mail med instruktioner til hvordan du igen indstiller din adgangskode.