Spørgsmål

Ny update til Humax? Hvad indeholder det

Omdømme 3
Badge
  • Udforsker
  • 29 kommentarer
Ved godt at den opdatering nok aldrig kommer, da jeg ikke tror I Yousee arbejder på den, men hvis nu I gjorde, hvorfor er det så, altid hemmeligt hvad I arbejder med ?
Jeg har fulgt med i mange måneder her og på Facebook omkring alle dens fejl og mangler og især ang. tekster, som Yousee har lovet "kommer snarest" i over 4 måneder.

Jeg har spurgt på FB om hvad I arbejdede på og fik dette svar:

"" Hej Peter

Der er flere funktioner som ventes implementeret til boksen herunder mulighed for at slå undertekster til. Som sagt har tekst-tv funktionen højeste prioritet lige nu.

Jeg beklager at denne funktions implementering er trukket ud.

Kasper ""

Hvorfor vil yousee mon ikke melde mere specifikt ud ? Er de funktioner tophemmelige ?

Jeg tror efterhånden at de er fulde af løgn og ikke laver noget som helst. Jeg er hørehæmmet og ca halvdelen af de kanaler jeg ser mest, kan jeg ikke bruge, men skal betale fuld pris for et ufærdigt produkt.
Fik kun den nye boks fordi min samsung brændte sammen, ellers havde jeg aldrig skiftet boks.

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvad vil du have, opdateringer der ikke virker som de skal, eller at de kommer ud og virker ordentligt, jeg er sikker på at det er sådan det skal ses på.
Exempel: De kom med en ny udgave af musik Appen, den virker ikke som den skal, er sikker på den kom for hurtigt ud.
Omdømme 7
Badge +4
louby skrev:

Ved godt at den opdatering nok aldrig kommer, da jeg ikke tror I Yousee arbejder på den, men hvis nu I gjorde, hvorfor er det så, altid hemmeligt hvad I arbejder med ?
Jeg har fulgt med i mange måneder her og på Facebook omkring alle dens fejl og mangler og især ang. tekster, som Yousee har lovet "kommer snarest" i over 4 måneder.

Jeg har spurgt på FB om hvad I arbejdede på og fik dette svar:

"" Hej Peter

Der er flere funktioner som ventes implementeret til boksen herunder mulighed for at slå undertekster til. Som sagt har tekst-tv funktionen højeste prioritet lige nu.

Jeg beklager at denne funktions implementering er trukket ud.

Kasper ""

Hvorfor vil yousee mon ikke melde mere specifikt ud ? Er de funktioner tophemmelige ?

Jeg tror efterhånden at de er fulde af løgn og ikke laver noget som helst. Jeg er hørehæmmet og ca halvdelen af de kanaler jeg ser mest, kan jeg ikke bruge, men skal betale fuld pris for et ufærdigt produkt.
Fik kun den nye boks fordi min samsung brændte sammen, ellers havde jeg aldrig skiftet boks.

Tror ikke, vi kan få nogle ærlige udmeldinger fra Yousee, desværre
Omdømme 2
Jeg tvivler som Louby også kraftigt på at der bliver arbejdet på undertekster, og nævnværdige opdateringer i det hele taget til Humax boksen.
Det burde ikke være særligt krævende at implementere noget så normalt som undertekster.
Det er nok snarere spørgsmålet om der i løbet af et års tid, eller så kommer en ny boks der også kan håndtere UHD, og det så er derfor at Yousee ikke vil bruge specielt mange resourcer på denne humax boks.
Det virker fuldstændig hovedløst på mig at lancere en boks uden UHD, når det med stor sandsynlighed bliver hver mands eje i løbet af få år.
Omdømme 2
Badge +1
Der er vel ikke nogen der vil købe en ny bil som ikke er færdigudviklet - hvor der mangler airbags, aircon o.s.v. Forstår ikke hvorfor Yousee sender et halvfærdig produkt på gaden som mangler en masse basale funktioner og som i øvrigt ikke kan håndtere UHD
Omdømme 7
Badge +4
mitri skrev:

Jeg tvivler som Louby også kraftigt på at der bliver arbejdet på undertekster, og nævnværdige opdateringer i det hele taget til Humax boksen.
Det burde ikke være særligt krævende at implementere noget så normalt som undertekster.
Det er nok snarere spørgsmålet om der i løbet af et års tid, eller så kommer en ny boks der også kan håndtere UHD, og det så er derfor at Yousee ikke vil bruge specielt mange resourcer på denne humax boks.
Det virker fuldstændig hovedløst på mig at lancere en boks uden UHD, når det med stor sandsynlighed bliver hver mands eje i løbet af få år.

Nu skal vi jo først have kanaler der sender i UHD herhjemme

Der skal også være plads til UHD i transportvejen. Her tænker jeg på DVB T, CanalDigital, Viaplay, TDC TV, Telia, Fullrate. Disse har ikke engang plads til e bestående HD kanaler endnu.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Hvad vil du have, opdateringer der ikke virker som de skal, eller at de kommer ud og virker ordentligt, jeg er sikker på at det er sådan det skal ses på.
Exempel: De kom med en ny udgave af musik Appen, den virker ikke som den skal, er sikker på den kom for hurtigt ud.

Det forstår jeg godt, men hvorfor sendte de så boksen på gaden før den var færdig ?

Humax ved godt at bokse bruger undertekster via teksttv eller dvb for det har deres andre bokse de har lavet. Yousee må derfor bevidst have bestilt forkert, eller hastet den igennem.

Yousee nægter kategorisk at svare på vores spørgsmål om hvad de arbejder på og vi snakker altså ikke om statshemmeligheder, som kan skade noget om helst.

Forstår heller ikke hvorfor den gamle boks skulle tages ud af deres sortiment før humax virkede.
mitri skrev:

Jeg er sikker på at hvis det var nemt, så var der kommet en opdatering med det for længe siden. Især når man ser på hvor mange utilfredse brugere det vil tilfredsstille.

Så din antagelse om at det "ikke er særlig krævende" er nok forkert.
louby skrev:

Yousee nægter kategorisk at svare på vores spørgsmål om hvad de arbejder på og vi snakker altså ikke om statshemmeligheder, som kan skade noget om helst.

Der ligger en fin lang liste her på forum, fra Yousee, med de ting de kender til, og hvad de arbejder på.

Men de kan jo ikke give svar, medmindre de kender svaret. Hvis de vidste med sikkerhed hvornår, der kunne udsendes en *virkende* opdatering, ville de med garanti melde det ud.
Omdømme 3
Badge
1615989 skrev:

Der ligger en fin lang liste her på forum, fra Yousee, med de ting de kender til, og hvad de arbejder på.

Jeg vil meget gerne se hvor Yousee skriver hvad de arbejder på. Jeg kan kun finde liste over de fejl og ønsker vi brugere er kommet med. Men selvfølgelig hvis de arbejder på det hele, så forstår jeg godt hvorfor det tager over et halvt år uden anden information end "vi arbejder på det, kommer i en snarlig opdatering" som jeg synes de gemmer sig bag.

Det eneste vi har fået var rettelse af strømforbrug ved stand by, og det kunne de godt haste igennem fordi man var bange fordi salget af boksen var ulovligt iflg eu regler.
Omdømme 3
Badge
1615989 skrev:

mitri skrev:

Jeg er sikker på at hvis det var nemt, så var der kommet en opdatering med det for længe siden. Især når man ser på hvor mange utilfredse brugere det vil tilfredsstille.

Måske, måske ikke, men alle andre udbyderes bokse er det jo standard at de kan det. Selv Yousee gamle samsung boks kunne det, så de har vidst det i lang tid før humax boksen erstattede den.

De har jo bestilt en helt ny boks baseret på en web løsning, så jeg tror at førete fejle skyldes idioten som bestilte den nye boks, og glemte hvad det var vigtigt, at den kunne. Det ville klæde Yousee at indrømme deres fejl
Omdømme 7
Badge +7
louby skrev:

1615989 skrev:

mitri skrev:

Måske, måske ikke, men alle andre udbyderes bokse er det jo standard at de kan det. Selv Yousee gamle samsung boks kunne det, så de har vidst det i lang tid før humax boksen erstattede den.

De har jo bestilt en helt ny boks baseret på en web løsning, så jeg tror at førete fejle skyldes idioten som bestilte den nye boks, og glemte hvad det var vigtigt, at den kunne. Det ville klæde Yousee at indrømme deres fejl

Og det vil klæ' dig, at bruge et ordentligt sprog. Du kan sagtens få din mening igennem uden et så lavt sprogbrug.
Omdømme 7
Badge +7
Er lidt nysgerrig. Hvilke kanaler i FuldPakken mangler der undertekster på?
Omdømme 7
Badge +4
Der skulle ikke mangle undertekster mere fra idag. og Tekst TV er ligeledes landet på boksen
Omdømme 1
joern skrev:

Er lidt nysgerrig. Hvilke kanaler i FuldPakken mangler der undertekster på?

Jeg har grundpakke+10 bland selv kanaler
Jeg manglede undertekster på viasat history (ret problematisk da de blandt andet har tyske og franske dokumentarer)
Og discovery science (her var jeg også ret udfordret, da der ofte er sværere tekniske termer)
Omdømme 1
mich skrev:

Der skulle ikke mangle undertekster mere fra idag. og Tekst TV er ligeledes landet på boksen

Jeg har i hvert fald fået undertekster nu, så nu kan jeg nyde Viasat history til fulde :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)