Sticky

Ny TV-boks - Opdateringer

Vis første besked

253 Kommentarer

Som en kommentar til Saga24.
Jeg tilslutter mig gerne Saga24's kommentar.
Jeg har desværre også været igennem den samme "rædselsfulde" oplevelse, ved at være lidt for hurtig på tasterne, så jeg håber også at der snart kommer en ekstra påmindelse.

Det ville også hjælpe, hvis "slet serie" kommer til sidst i rækkefølgen, i stedet for "slet afsnit" da man formentlig vil bruge "slet afsnit" mere, end man vil bruge "slet serie"
Saga24 skrev:

Jeg kunne godt tænke mig en lille sikkerheds foranstaltning når man vælger at slette en hel optaget serie og ikke kun et afsnit. Den måtte gerne lige spørge; er du sikker på at du vil slette alle afsnit i hele serien.....
Og ja det var jo min egen fejl, skulle jo havde valgt et afsnit, men der er ingen vej tilbage, hele serien er væk.
Så for mig og måske andre uheldige rummelfingrede personer, ville det være rast med en ekstra; er du sikker....
Kunne den ikke komme med på ønskeliste nu da det er ved at være jul :-)

Som en opfølger på "projekt" sletning, f.eks i afsnit, af en serie.

Når et ønsket afsnit er udvalgt til sletning, ville det også være meget ønskeligt, hvis curseren automatisk vendte tilbage til
"skraldespand/slette" ikonet, så man ikke nødvendigvis er nødt til at taste op eller ned for at komme tilbage til udgangspunktet "slet"
Det betyder faktisk en del, hvis der skal ryddes op i en serie med mange afsnit, hvortil kommer genudsendelser samt andet der ønskes slettet, for at spare plads på optagedisken, eller bare at bevare overblikket over ikke sete afsnit

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)