Svar

Ny TV boks og bland selv kanaler

• Bruger
  • 10 kommentarer
Er der kortlæser i den nye tv boks eller behøver man ikke det til Bland-Selv kanalerne ??

icon

Bedste svar af joern 25 april 2016, 11:44

Der er ingen kortlæser i boksen. Den bruger dine oplysninger registreret hos YouSee. Herunder Bland Selv.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er ingen kortlæser i boksen. Den bruger dine oplysninger registreret hos YouSee. Herunder Bland Selv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Ivan skrev:
Er der kortlæser i den nye tv boks eller behøver man ikke det til Bland-Selv kanalerne ??

Jeg vil supplere Jørns udmærkede svar med disse bemærkninger:

Den nye boks er på mange måder meget smart.  Der skal ikke foretages en kanalsøgning. Boksen finder automatisk alle dine tv-kanaler  og ingen andre. Derfor behøves der ikke kort i den nye tv-boks. Og den kender dine abonnementer og giver dig adgang til lige netop det streaming-indhold du har rettigheder til.  Dog mangler der adgang til Musik og digitale radiokanaler. Det må du finde på andre platforme. Digitale radiokanaler i tv tilsluttet med antennekabel fra  vægstik eller modem. Musik på computer eller håndholdt enhed.

Det er YouSee's plan at kunden på et tidspunkt kan udskifte sine Bland Selv-kanaler og formentlig også Ekstrakanaler via en menu i den nye tv-boks.

Hej Joern & Vilhelm.

tak for svaret :)

Vh.

Ivan

Jeg har set dit indlæg. Jeg var ikke klar over det med indlæsning før jeg selv fik problemet, men efter opdatering af boksen mistede jeg en del kanaler ca. 6, men fik nogle andre til bla. 3 arabisksprogede kanaler. Min boks indlæser ikke mine kanaler der er i mit abonnement. Efter hvad supporten oplyser er der tilsyneladende en fejl et eller andet sted. Det ville derfor være dejligt hvis boksen havde den mulighed at man kunne indlæse kanaler, men vil jo stadig kun kunne se dem der er i abonnementet, de andre vil ikke vises, kun give sort skærm med en tekst på, sådan gøres det på mine fjernsyn hvorfor ikke også kunne gøre det på boksen?!!!!!!!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)