Svar

Ny TV Boks - Forvirrende og mangler kanaler - se vedlagt screenshot

Jeg har haft den gamle samsungboks med harddisk i en del år, og nu skiftet til den nye tv boks.

Men jeg har virkelig ikke en ide om hvorfor kanaler ikke vises.

Jeg kan ikke finde nogen af de kanaler jeg burde have - faktisk har jeg aldrig set de tyske kanaler og vil ikke komme til det, men hvor er mine Discovery Kanaler, Investigation , Animal P, osv osv ..

Hvor laver jeg en kanal søgning, og hvor finder jeg mine kanaler jeg har som tilvalg som History Channel , Viasat Explorer osv .. de popper ikke frem.

har haft fat i kundeservice, men de har hjulpet mig, men ved ikke om jeg forklare mig forkert, eller de bare sidder med en manual de følger med standard svar kontra egentlig selv bruge en tilgang der måske kunne give mig et svar.

De beder mig vente ldit, jeg venter lidt genstarter tv boksen , men stadig ingen nye kanaler, så snakker de om man skal vente fordi det skal aktiveres manuelt osv , hvorfor alt den problematik når det har virkede på den gamle boks med et kort.

Og så er Program oversigten helt igennem under dårlig kritik , hvad er der blevet af "Simpelt" kanal oversigten, hvor man kan scrolle igennem kanaler ?

Nogen der kan give mig hint på hvordan jeg kan indlæse kanaler på boksen eller er det bare ikke muligt mere.
icon

Bedste svar af mich 6 marts 2017, 18:45

Nistelroy78 skrev:

Jeg har haft den gamle samsungboks med harddisk i en del år, og nu skiftet til den nye tv boks.

Jeg kan ikke finde nogen af de kanaler jeg burde have - faktisk har jeg aldrig set de tyske kanaler og vil ikke komme til det, men hvor er mine Discovery Kanaler, Investigation , Animal P, osv osv ..

Hvor laver jeg en kanal søgning, og hvor finder jeg mine kanaler jeg har som tilvalg som History Channel , Viasat Explorer osv .. de popper ikke frem.

har haft fat i kundeservice, men de har hjulpet mig, men ved ikke om jeg forklare mig forkert, eller de bare sidder med en manual de følger med standard svar kontra egentlig selv bruge en tilgang der måske kunne give mig et svar.

De beder mig vente ldit, jeg venter lidt genstarter tv boksen , men stadig ingen nye kanaler, så snakker de om man skal vente fordi det skal aktiveres manuelt osv , hvorfor alt den problematik når det har virkede på den gamle boks med et kort.

Og så er Program oversigten helt igennem under dårlig kritik , hvad er der blevet af "Simpelt" kanal oversigten, hvor man kan scrolle igennem kanaler ?

Nogen der kan give mig hint på hvordan jeg kan indlæse kanaler på boksen eller er det bare ikke muligt mere.

Har du ekstrakanalerne på en browser / i en app ?

Se original

25 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke en bruger funktion medhensyn til indlæsning af kanaler, det styres af You See efter de rettigheder der have til de enkelte pakker/kanaler.
Du kan selv opstille kanaler i ønsket rækkefølge i Menu/kanalredigering.
EPGen er ikke så meget forskellig på Humaxen, end den var på Samsung boksen.
Omdømme 7
Badge +4
Nistelroy78 skrev:

mich skrev:

Nistelroy78 skrev:

I en browser ? .. har ikke nogen brower har kun tv boksen
Omdømme 7
Badge +6
Kan de manglende kanaler ses på App og Web TV.?
Omdømme 7
Badge +4
Hvis du har internet, så gik jeg ud fra, du havde en app, en tablet eller en PC
mich skrev:

Hvis du har internet, så gik jeg ud fra, du havde en app, en tablet eller en PC

Så havde jeg ikke yousee boksen hvis jeg havde tilsluttet den til TV jo ..

Men kan godt se dem via appen ihvertfald discovery kanalerne bare ikke viasat history / history channel og dem jeg har valgt som "bland selv kanaler"
Omdømme 7
Badge +6
Du skal kontakte You See, så du kan få rettighederne til kanalerne lagt ind. Hvis de er bestilt samtidig med boksen, så kan de være lidt forsinket, kan se at de kanaler der er på boksen kun er Grundpakken.
Radiomanden skrev:

Du skal kontakte You See, så du kan få rettighederne til kanalerne lagt ind. Hvis de er bestilt samtidig med boksen, så kan de være lidt forsinket, kan se at de kanaler der er på boksen kun er Grundpakken.

Jeg har jo teknisk set haft kanalerne på den gamle boks, så forstår ikke hvorfor det skal være så besværligt
Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen har ikke et kort, så rettighederne skal ligges ind i den, og det kan kun You See.
Radiomanden skrev:

Humax boksen har ikke et kort, så rettighederne skal ligges ind i den, og det kan kun You See.

Ja det ved jeg godt det med kort, men tænkte det bare burde virke når man nu har fået den tilsendt, ville det da være smart at ligge en seddel med hvad man kan forvente af fejl i starten.

Første fejl var nemlig den ikke kunne aktiveres pga ukendt "Serial number" osv det måtte jeg ringe ind for at få aktiveret det .
Omdømme 7
Badge +4
Men du bliver glad for den, tro mig, og husk premiere filmen hver måned, som kun følger med denne boks
Men får også en kode til yousee bio hver måned men de film de viser på premiere har jeg som regel set
Omdømme 7
Badge +4
Nistelroy78 skrev:

Men får også en kode til yousee bio hver måned men de film de viser på premiere har jeg som regel set

Jeg har ikke hørt om en kode til Youbio, hvad er det ?

Premiere filmene er helt nye, frigivet 2 - 3 uger inden de kommer
Omdømme 7
Badge +6
Månedens film er altid gratis, You Bio er et udgået produkt, kun nuværende kunder har det.
Hver måned får jeg en film kode til at leje film med via mit Yousee mobil abb
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Månedens film er altid gratis, You Bio er et udgået produkt, kun nuværende kunder har det.

men har ikke hørt noget om månedlige koder til youbio og humax boksen, det må være en and :-)
Omdømme 7
Badge +4
Nistelroy78 skrev:

Hver måned får jeg en film kode til at leje film med via mit Yousee mobil abb

Nåå, det er så en fordel, pga du har et mobilabonnement. Men humax boksen giver f.eks. snowdon i denne måned, den kom på dvd/leje i februar måned
Omdømme 7
Badge +6
Den kode der fås med Mobil abonementet kan bruges til at indløse en Lejefilm på Humax boksen.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Den kode der fås med Mobil abonementet kan bruges til at indløse en Lejefilm på Humax boksen.

Men det har man vel så også betalt for, når man betaler mobil abonnementet :-)
mich skrev:

Radiomanden skrev:

men har ikke hørt noget om månedlige koder til youbio og humax boksen, det må være en and :-)

Betaler ikke noget , betaler 139 om måneden for fri data og fri taletid så det er vel begrænset hvor meget jeg har betalt for den kode. Men har set snowden for flere måneder siden , bruger aldrig yousee boksen til film, ikke engang min samsung boks, kun få tilfælde finde rjeg en film som gider bruge min kode på, har det jeg skal se på netflix :)
Havde de bare lavet en app til yousee til Apple TV eller PlayStation 4 havde boksen været unødvendig , man kan trods alt få apps til DR f.eks til PS4
Omdømme 7
Badge +6
Det har man jo nok, det er i nogle ældre abonementer, det er ikke med i de aktuelle.
Omdømme 7
Badge +4
Nistelroy78 skrev:

mich skrev:

Radiomanden skrev:

Betaler ikke noget , betaler 139 om måneden for fri data og fri taletid så det er vel begrænset hvor meget jeg har betalt for den kode. Men har set snowden for flere måneder siden , bruger aldrig yousee boksen til film, ikke engang min samsung boks, kun få tilfælde finde rjeg en film som gider bruge min kode på, har det jeg skal se på netflix :)

Biograf 29.09.2016
Dvd 02.02.2017

Så er det uaotoriseret, eller på en flyvetur
mich skrev:

Nistelroy78 skrev:

mich skrev:

Radiomanden skrev:

Biograf 29.09.2016
Dvd 02.02.2017

Så er det uaotoriseret, eller på en flyvetur

Det er da også snart flere måneder siden når det er i biografen.
Omdømme 7
Badge +4
Det er jo ikke en fair sammenligning, film set i borgrafen og så premierefilms premiere dato

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)