Ny TV boks - 5 Ghz Wifi kører dårligt

• Deltager
  • 0 kommentarer
Min nye TV boks har meget svært ved at connecte til mit 5 Ghz Wifi. Når det endelig sker smider den hurtigt forbindelsen.

Min Apple router står 3 meter fra TV boksen og jeg måler 97 Mbit download på mit 5 Ghz Wifi. Kører Dualband, så det er rent 5 Ghz. Herudover kører 9 andre enheder uden problemer på 5 Ghz netværket.

Er der nogen af jer, der kører Wifi med succes på den nye TV boks?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er absolut ingen problemer med det, meget kraftigt signal og helt stabilt. YS Netgear 6250 Router, afstand 3M gennem en tynd mursten væg.

Wi-fi mod en Apple router virker ikke, jeg har talt med YouSee uden at de har givet et svar.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Absolut heller ingen problemer her

Til mich, bruger du en Apple extreme router ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

VA skrev:
Til mich, bruger du en Apple extreme router ?

Sorry, se bort fra mit indlæg

heineg : Rediger evt overskriftem og tilføj "Apple extreme router" 

Dårlig wifi-modtager på den nye tv-boks. Har en ny router fra YouSee. Der kommer mange meddelelser om at boksen ikke har forbindelse til netværket.
Har hørt at boksens wifi-dongle er dårligere/svagere end den der blev brugt på den gamle tv-boks.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
http://nyheder.tv2.dk/tech/2015-10-30-daarligt-netvaerk-her-skal-din-router-ikke-staa
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
657601 skrev:

Dårlig wifi-modtager på den nye tv-boks. Har en ny router fra YouSee. Der kommer mange meddelelser om at boksen ikke har forbindelse til netværket.
Har hørt at boksens wifi-dongle er dårligere/svagere end den der blev brugt på den gamle tv-boks.

Jeg har ingen problemer med boksens internetforbindelse. Hverken kablet eller via WiFi.
Forskellen på den kablede og WiFi forbindelse er, at det tager godt 10 sek. for at komme på nettet efter STB og ca. 40 sek. ved WiFi.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)