Svar

Ny tv boks

Hej forum.

I forbindelse med jeg har fået den nye boks og mit gamle abonnement er udløbet til fordel for det nye abonnement har jeg konstateret mit bredbånd er steget med 20 kr pr måned

Prisstigning er kommet uden nogen varsel

Synes forummet at det er okay fra yousee side?

Ivrigt virker boksen stadig ik, men slette mit gamle abonnement og stige med mit bredbånd kan de sq finde ud af

Hilsen Henrik
icon

Bedste svar af joern 25 april 2016, 11:49

613465210 skrev:
Hej forum.

I forbindelse med jeg har fået den nye boks og mit gamle abonnement er udløbet til fordel for det nye abonnement har jeg konstateret mit bredbånd er steget med 20 kr pr måned

Ivrigt virker boksen stadig ik, men slette mit gamle abonnement og stige med mit bredbånd kan de sq finde ud af

Hilsen Henrik

Hvis ikke du selv har bestilt en ændring af dit bredbåndsabonnement, er det selvfølgelig ikke OK bare at forhøjen prisen på dit abonnement. Har du evt. fået C More i forbindelse med den nye boks/bredbånd, kan det have krævet en ændring i dit abonnement.

Har du set, om der også er sket ændringer af hastigheden på dit bredbånd.

Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

613465210 skrev:
Hej forum.

Hilsen Henrik

Hvis ikke du selv har bestilt en ændring af dit bredbåndsabonnement, er det selvfølgelig ikke OK bare at forhøjen prisen på dit abonnement. Har du evt. fået C More i forbindelse med den nye boks/bredbånd, kan det have krævet en ændring i dit abonnement.

Har du set, om der også er sket ændringer af hastigheden på dit bredbånd.

Prøv at ringe til YouSee på 7070 4040.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P