Ny opdatering til YouSee Plus-boksen

Vis første besked

36 Kommentarer

Badge
Mangler en løsning på at man ikke kase klokken i info bjælken kanikke instele det på boks eller tv
Omdømme 7
Badge +7

nkomann skrev:
Mangler en løsning på at man ikke kase klokken i info bjælken kanikke instele det på boks eller tv

Skal jeg forstå det sådan, at du ikke kan se klokken i infobjælken - den der kaldes Nu & Næste)?

Underligt, hvis det er sådan. På mine bokse ses klokken i venstre side af bjælken.

Badge
Ja kan kun se time tal ikke minuter , det er sket efter den sidste opdatering
vi får nok ikke andre farver på, jeg har købt et nyt tv 55 tommer tv og det har hjulpet på læsningen af texten, de der har lavet det nye design har nok brugt en stor skærm til at lave arbejdet, yousee har for lidt konkurrence til at de vil lytte til utilfredse kunder, man får bare svaret at yousee synes det er fedt og så skal det være sådan :(

Omdømme 1
Omdømme 7
Badge +7

nkomann skrev:
Ja kan kun se time tal ikke minuter , det er sket efter den sidste opdatering

Prøv at lave en ny opdatering. Det gøres således:

Sluk boksen bagpå. På boksen holdes tasterne menu, OK og pil op inde mens boksen tændes bagpå. Tasterne holdes inde lidt. Herefter kommer der til at stå codn i boksens display. Nu tælles op fra 01 - 99. Boksen slukker når opdateringen er færdig. Vent med at tænde den indtil klokken står i displayet.

Badge
Det hjalp desværre ikke
Omdømme 7
Badge +7

nkomann skrev:
Det hjalp desværre ikke

Prøv at ringe til YouSee Support på 7070 4040. De har åbent nu.

Har ikke problemer med at læse tv guiden eller andet, men hvor er de grønne farver grimme.

Har lige opdateret og tænkte, mens den var ved at opdatere, at jeg burde have tjekket forum først, hvor surt er det lige :(

Hej,

Jeg trænger i den grad til en Ny opdatering til youSee Plus-boksen, og her taler jeg om en fysisk opdatering. Når den nye boks kommer til februar eller marts forventer jeg, at jeg som kunde og lejer af boksen modtager tilbud om ombytning kvit og frit. Jeg har nu haft boksen siden december 2008, så jeg er virkelig moden til en opgradering. Den nye boks har harddisk-kapacitet til 1 TB og jeg sidder med en 80GB disk, der ikke kan være noget på. Jeg er af en sælger hos youSee blevet lovet, at jeg kan få en anden; det, håber jeg, holder stik.

Godt Nytår 

Omdømme 7
Badge +7
Som lejer sidder du da med gode kort. Når den nye boks kommer, er det da en smal sag at opsige dit nuværende YouSee Plus abonnement og lave et nyt med den nye boks. Altså hvis YouSee ikke selv giver dig et tilbud.

Også godt nytår herfra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P