Ny opdatering til Humax (v.1.60): Nu kan du bl.a. vælge mellem tilgængelige undertekster og lydspor!

Vis første besked

40 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Det ser ud til at på Eurosport er det nok kun ved LIVE udsendelser man kan skifte til Engelsk, lige nu kan jeg ikke på min Boks, men det er også ved Live jeg ønsker at kunne skippe det danske.

Ligenu kan man skifte på Viasat Golf mellem Dansk og Engelsk...
Omdømme 7
Badge +6
Det kan du hvis der kan vælges andet end det der er.
Det er som det ses f.eks ikke muligt på denne kanal.

Hej. Efter jeg har prøvet, Den nye 1.60. Kan jeg se, At man stadig ikke kan se optaget udsendelser. Før den har fundet net. Som man kunne før 1.50. Er det noget der bliver gjort noget ved? Og det samme med at man ikke kan komme ind i avanceret indstillinger. Uden net. Da den skriver, Forkert password. Indtil der er net på boksen?
Omdømme 7
Badge +2
Jeg troede slet ikke noget virker uden net forbindelse?

Btw. Jeg kan heller ikke skifte lydspor på Eurosport ved Live udsendelser, ser ikke ud til at de sender med 2 spor...
Omdømme 7
Badge +6
Lydspor virker fint når det sendes på de respektive kanaler, på Golfkanalerne (Viasat og C More) er der for det meste 2 Dialogspor.
Omdømme 2
Badge
Jeg er glad for den nye version af TV guiden ved tre klik på på Tv guide knappen.
Men jeg kunne godt tænke mig at det var den der kom efter første klik på knappen og ikke efter tre klik. Evt. mulighed for selv at kunne vælge. Jeg synes at det er lidt træls at skulle klikke på Tv guide knappen tre gange hver gang. Jeg bruger aldrig de andre to versioner af guiden.
Omdømme 7
Badge +4
Saga24 skrev:

Jeg er glad for den nye version af TV guiden ved tre klik på på Tv guide knappen.
Men jeg kunne godt tænke mig at det var den der kom efter første klik på knappen og ikke efter tre klik. Evt. mulighed for selv at kunne vælge. Jeg synes at det er lidt træls at skulle klikke på Tv guide knappen tre gange hver gang. Jeg bruger aldrig de andre to versioner af guiden.

Eller den fulde TV guide kunne komme ved at holde knappen inde f.eks. 5 sekunder, ligesom man kan komme hurtigt ud til TV ved at holde "tilbage" inde i 5 sekunder
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Saga24 skrev:

Eller den fulde TV guide kunne komme ved at holde knappen inde f.eks. 5 sekunder, ligesom man kan komme hurtigt ud til TV ved at holde "tilbage" inde i 5 sekunder

Det gør den faktisk, prøv at holde TV guide inde i 5 sekunder
Omdømme 7
Badge +6
Ja det gør den nemlig.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg prøvede lige, 4 sekunder, efter 5 sek. er den væk. ;-)

Jeg plejer at trykke ''tilbage'' men ved 4. tryk er TV guiden borte igen fra skærmen.
Omdømme 7
Badge +6
Det virker som det skal, få sekunder så er den fulde Guide på.
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

louby skrev:

Kære Kasper

Tak for en ok opdatering, men for 3 mdr siden svarede du mig at I arbejdede på at rette fejlen med forsinkelsen af tekst tv teksterne på DR2.
Har lige testet dem, da jeg opdagede at man i denne opdatering også havde ændret font og spatiering, så det nu ser rigtig godt ud, og mange tak for det.
Underteksterne på DR2 viser sig desværre stadig at være ca. 7.4 sekunder for sent på skærmen. Jeg synes at 3 måneder er for lang tid til dette, men hvad synes du selv ?

Hej louby

Jeg prøver lige at få testet på det samt forhørt mig ved rette afdeling, for det er naturligvis ikke meningen og det skal selvfølgelig rettes så hurtigt som muligt.

Jeg har testet det idag igen https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/undertekster-ttv-problem-paa-dr2-99063/index1.html#post114787
Omdømme 2
Badge
mich skrev:

mich skrev:

Saga24 skrev:

Det gør den faktisk, prøv at holde TV guide inde i 5 sekunder

Jeg synes bare at det er tilbagegang i forhold til den gamle boks med flere funktioner.
Før 1 tryk, nu hold ned i 5 sek. eller tryk 3 gange... Det er små ting, men det burde da blive bedre på den nye boks og ikke mere bøvlet.
Omdømme 1
Badge
Der er også et par andre ting der ikk helt funger efter den nye update:

1. Boksen viser ikke billeder og navn på nogle film i menuen senest tilføjet under film.

2. Boksen viser nu ikke nummer på en serie optagelse optaget efter den nye update fx 3:10 som den gjorde førhen.

Ved self ikke om det har noget med selve updaten at gøre.

Ha en god dag
"Derudover har vi gjort navigation til den fulde tv-guide nemmere, som nu fremkommer efter 3 klik på TV Guide-knappen. "

Jeg har lige fået den nye boks YSR-2000, på den gamle Samsung skulle man kun trykke 1 gang for at få den "fulde tv-guide"... Så for mig er det absolut ikke blevet bedre, at nu skal jeg trykke 3 gange.

I burde gøre det muligt at vælge (i Indstillinger) hvilken Tv-Guide man får op første gang man trykker på knappen :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)