Spørgsmål

Ny opdatering til humax 2000 1.140.08 i dag.

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 85 kommentarer
Hvad nyt er der, for jeg kan ikke se noget, og kunne de ikke skrive lidt om hvad den indeholder. 😁 Der står bare småting rettet.

21 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Der er kommet YouTube samt små rettelser, men hvilke rettelser skal vi gætte os til
Omdømme 5
Badge +7
Hej jarlja

Humax YSR2000 får ikke YouTube integrationen, men opdateringen indeholder mindre fejlrettelser :)
Omdømme 3
Hej hvad er de mindre fejl?
Er det så boxen ikke optager genudsendelse?
Er det så boxen ikke optager noget jeg ikke har sat den til?
Er det så undertekster ikke forsvinder på flere kanaler, sådan ca. Hver anden uge. 😁
Omdømme 5
Badge +1
Ja ok ysr2000 har da fået kanalen men det virker ikke :S
fanme flot af yousee at smide sådan en opdatering på og så står der bare 'ikke muligt at benytte youtube på denne boks'

... og hvad skal vi med flere apps (netflix/youtube) som nok alle har mindst 17 andre steder ?
Omdømme 3
Spørgsmål er om det er EN medarbejder på deltid? Der laver opdateringerne til boxene med den fart de skyder. Det er snart 2 år siden jeg gjorde opmærksom på fx. At den optager genudsendelse som den ikke skal, og endnu er der ikke sket noget som helst, men hvad betyder det når de alligevel får penge hjem.
Yousee se så og få lettet den der til indrette bagdelen. 😁
Omdømme 5
Badge +7
jarlja skrev:

Hej hvad er de mindre fejl?
Er det så boxen ikke optager genudsendelse?
Er det så boxen ikke optager noget jeg ikke har sat den til?
Er det så undertekster ikke forsvinder på flere kanaler, sådan ca. Hver anden uge. 😁

Hej igen

Desværre ikke.

Der er tale om rettelser i vores backend og desværre ikke nogle rettelser eller features til det funktionielle som sådan, i denne omgang. Hvad angår Humax 2000 boksen.
Omdømme 5
Badge +1
Var det så kun youtube til 4000eren denne gang ?
Omdømme 7
Badge +6
Ja.
Badge
EveTossen skrev:

Ja ok ysr2000 har da fået kanalen men det virker ikke :S
fanme flot af yousee at smide sådan en opdatering på og så står der bare 'ikke muligt at benytte youtube på denne boks'

... og hvad skal vi med flere apps (netflix/youtube) som nok alle har mindst 17 andre steder ?

Jeg har ikke fået YouTube på min ysr 2000 så opdatering er ok hos mig
Hejsa,
En ny unødvendig feature er at boksen nu kun optager 60-70% af udsendelserne, også selvom man sætter den til at optage 15minutter ekstra.
Det havde de slet ikke behøvet :)
Omdømme 7
Badge +6
Det er der ikke skrevet noget om før nu, og det er heller ikke tilfældet her, der optages det der skal + lidt extra.
Hmm, besynderligt, men tak for hurtig respons.
Jeg har prøvet at sætte den til at optage lidt ekstra, det kan være det ændrer noget.
Omdømme 7
Badge +6
Hvad er den stillet til på extra tid.?
Den har tidligere stået til +5 min før og 20 min efter, men efter opdateringen var den tilbage til en standardindstilling på +3 før og +12 efter.
Dette prøvede jeg i går at sætte til +5 før og +15 efter.
I aftes testede jeg en optagelse - Natholdet som tager 25 minutter, hvilket burde resultere i en samlet optagelængde på 45 minutter, men den er kun 33.

Jeg har ikke undersøgt om det kun er specifikke kanaler den har svært ved at hitte ud af at optage, men det er da pudsigt at der ikke er andre, der har meldt det ind i disse fora.
Omdømme 7
Badge +6
Var det den eneste optagelse.? Der var ikke nogen lige efter.?
Det var den eneste jeg lige testede med i aftes, efter jeg ændrede den indstilling. Nu har jeg prøvet at sætte den til at optage 20 min efter og den optager lidt forskellige programmer hen over aftenen.
Indtil videre virker det til at være konsekvent for DR1, TV2, TV2 Fri og Tv3.

Jeg formoder ikke at det kan være forskelligt alt efter, hvor i landet boksen bruges.
Omdømme 7
Badge +6
Min er stillet til 0 minutter før, og 5 minutter efter, det passer til de kanaler jeg bruger, NGC, Discovery, History, H2, TV2, Kanal 5, Animal Planet, Charlie og lidt på DR kanalerne.
De kommercielle kanaler slutter jo før tid så der er plads til det man ikke gider se.
Hmm, det er lidt underligt.
Jeg kan faktisk se at genudsendelserne den har optaget hen over natten, er længere end første gang de bliver sendt?
Jeg tester videre. Tak for sparring om det :)
Omdømme 7
Badge +6
Genudsendelser kan ikke være længere på andre tidspunkter, de har en fast længde, den ændrer sig ikke, en time er en time uanset hvad tid på døgnet.
Radiomanden skrev:

Genudsendelser kan ikke være længere på andre tidspunkter, de har en fast længde, den ændrer sig ikke, en time er en time uanset hvad tid på døgnet.

Det handler vel om hvad der står i EPG-dataene og hvordan boksen fortolker disse. Jeg tænker en time om natten sagtens kan være længere. :)
Hehe, nej det er vi enige om, men kun så længe vi taler om, hvor lang tid udsendelsen varer. Det er ikke det samme som, hvor længe denne mærkværdige boks optager.
Jeg har lige kigget på en stribe optagelser af udsendelsen "Til middag hos" på TV3.
Ud af 15 udsendelser af ens varighed, har boksen optaget alt mellem 18 og 114 minutter ?

Det er meget langt fra, hvad jeg kan definere som værende acceptabelt eller velfungerende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)