Svar

Ny humax tv boks. Info tekst om film / program.

Info tekst om program og film. I midten. Kan man på en eller anden måde scrolle ned, så man kan se den tekst som ikke kan ses. Som feks slutter sådan he...........

icon

Bedste svar af Radiomanden 18 juni 2016, 13:58

Nej, det kan man ikke, markøren kan ikke flyttes til den tekst, så der er ikke noget at gøre.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nej, det kan man ikke, markøren kan ikke flyttes til den tekst, så der er ikke noget at gøre.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Mogens10 skrev:
Info tekst om program og film. I midten. Kan man på en eller anden måde scrolle ned, så man kan se den tekst som ikke kan ses. Som feks slutter sådan he...........

Jeg kiggede lige efter på computer. Der er det muligt at se alle oplysninger om filmen.

Mange tak for gode svar.

Vedrørende strømstyring: høj eller normal. Min står nu på normal. Men vil gerne sætte den på høj, men hvilke funktioner går så tabt ifølge indstillingen?

Jeg prøver lige at lave en søgning på om andre har spurgt om det! ?

Men tak for svar.

Mvh. Mogens.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Radiomanden skrev:

Facebook teamet har meldt det videre

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det gør ikke den fjerneste forskel hvad du stiller den til, funktionen er ikke aktiv, der vil komme en opdatering som vi mindske forbruget.

Tak til radiomanden, Vilhelm og Mich.

Ja. Jeg så lige 4 tråde igennem om boksens strømstyring.

Jeg håber det snart er på vej, så strømforbruget bliver normal i standby, som vel skal være max ca. 1W i timen.?

Men ellers er jeg meget glad for den nye tv-boks, som er betydeligt bedre end den 10 år gamle yousee boks jeg før havde, som næsten ikke kunne slæbe sig selv afsted.

Det ville dog være super at integrere en sort pauseskærm til den, til plasma tv, når billedet er still / fast. I forhold til ghosting. :manhappy:

God dag.

Omdømme 3

Badge +3
Ja, forbruget er for højt, den er faktisk ulovligt på markedet af den grund. Men hensyn til pauseskærm, det gør man nok ikke, da Plasma TVer ikke længere produceres.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)