Spørgsmål

Ny Humax TV boks. Angivet forbrug af plads på harddisk - Hvad sker der ? Måler forkert eller hvad ?

Vis første besked

31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Nu er det et kendt problem, at man slet ikke kan regne med angivet forbrug af harddiskm neb skulle lige tjekke

Har 6 optagelser = 8 timer + 1 time (6x10 min i slutningen) = 9 timer

Har brugt 72,9% af harddisken

Det er niget af en fejl afvigelse Det svarer til 12,3 timer harddiskplads !!!
Jeg havde ca. 8 timers optagelse på boksen og havde brugt 47 %. Jeg slettede alle i menuen optagelser. Nu havde jeg brugt 41 % ???? Hvad fylder de 41 % ?
Omdømme 7
Badge +4
nixi skrev:

Jeg havde ca. 8 timers optagelse på boksen og havde brugt 47 %. Jeg slettede alle i menuen optagelser. Nu havde jeg brugt 41 % ???? Hvad fylder de 41 % ?

Det er fordi du har slettet igangværende optagelser, lav en reset til fabriksindstillinger, så har du fuld plads, og det vil ikke gentage sig
Planlagte optagelser ( serier ) fylder de lige så meget som dem, som er optaget? Det er vel dem, som jeg fjerner med reset til fabriksindstillinger.
Omdømme 7
Badge +4
nixi skrev:

Planlagte optagelser ( serier ) fylder de lige så meget som dem, som er optaget? Det er vel dem, som jeg fjerner med reset til fabriksindstillinger.

Det er hvis du mens en optagelse kører, tidligere har slettet den, så har du ikke slettet den, den fylder stadig på HDD (den er usynlig)
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det er som skjulte filer på én PC, de er der og fylder, de kan bare ikke ses. Dem skal man jo ikke slette, men på boksen er det bare ubrugeligt fyld.