Spørgsmål

Ny humax bos - 26 uger efter lancering - 2 optaderinger - på trods af lovning på hver 6 uge

Vis første besked

35 Kommentarer

Omdømme 1
Sammenlignet med samsungboksen, der virkede så ringe, at jeg det sidste år jeg havde den, fik rabat, så i stedet for 100 kr om måneden, betalte jeg 60 kr om måneden.
Så er jeg nærmest lykkelig for humax boksen.
Ja, der er lidt børnefejl, og lidt ting der lige skal implementeres.
Men jeg foretrækker KLART at have humax boksen nu, fremfor at skulle vente længere på en humax boks med alle disse opdateringer.
Jeg kan rent faktisk se tv arkiv nu.
Jeg kan se alm tv uden pixelering i billedet.
Jeg sidder ikke længere ved computeren imens jeg bladrer i menuén, for at finde en bestemt ting, fordi jeg det tog så dræbende lang tid.
Jeg har ikke været nødt til at slukke boksen om natten, fordi den larmede (samsungboksen kom med en højfrekvent summen)

Jo, selvfølgelig kunne nogen ting være bedre. Det ville være fedt hvis mine optagelser ikke pludselig forsvandt (fikses ved at genstarte boksen)
At den kokser lidt med at registrere en optagelse (fikses også ved en genstart)
At jeg først nu har fået undertekster på to kanaler jeg har tilvalgt.

Men overordnet set, så er jeg lykkelig når jeg sammenligner med samsungboksen.

(Og så koster humax boksen heldigvis kun 30 kr om måneden her, hvilket også er et plus)
Omdømme 7
Badge +4
LouiseAndresen skrev:

Sammenlignet med samsungboksen, der virkede så ringe, at jeg det sidste år jeg havde den, fik rabat, så i stedet for 100 kr om måneden, betalte jeg 60 kr om måneden.
Men jeg foretrækker KLART at have humax boksen nu, fremfor at skulle vente længere på en humax boks med alle disse opdateringer.
Jeg sidder ikke længere ved computeren imens jeg bladrer i menuén, for at finde en bestemt ting, fordi jeg det tog så dræbende lang tid.
Jeg har ikke været nødt til at slukke boksen om natten, fordi den larmede (samsungboksen kom med en højfrekvent summen)

Jo, selvfølgelig kunne nogen ting være bedre. Det ville være fedt hvis mine optagelser ikke pludselig forsvandt (fikses ved at genstarte boksen)

(Og så koster humax boksen heldigvis kun 30 kr om måneden her, hvilket også er et plus)

Det film og serier du havde med Yousee plus, det har du stadig på boksen ? prøver at få en bekendt til at vælge humax i stedet for den gamle Samsung.
Omdømme 1
mich skrev:

LouiseAndresen skrev:

Det film og serier du havde med Yousee plus, det har du stadig på boksen ? prøver at få en bekendt til at vælge humax i stedet for den gamle Samsung.

Altså de der 100 gratis film så jeg aldrig rigtigt.
Jeg ved ikke om samsung boksen har fået det også, men på humax boksen omfatter tv-arkivet nu langt flere kanaler.
Og så kan den optage op til 3 ting samtidig :D

Kan se i boksens menu, at der er en "film" og en "lejefilm". Så tror stadigvæk der er nogen gratis film.
Men altså, synes aldrig rigtigt udvalget er faldet i min interesse :)
Omdømme 7
Badge +6
Der er masser af Film under Film, hvis man har et Bredbånds abonement hvor det indgår. (C More, Dansk Filmskat og You See Film).
Omdømme 7
Badge +7
Jeg kan se de samme film på Humax, som på de gamle bokse. Det skyldes, at jeg har beholdt mit Plus abonnement til 40,00 kr./md.
Omdømme 7
Badge +4
Nu er det 9 uger siden vi fik en opdatering sidst, og det skulle være hver 5. uge.

Jeg kører med pakke version 1.40.57

Radiomanden har fået en opdatering uden nye tiltag for flere uger siden som hedder 1.41.25

Hvad kører I andre og hvorfor får vi ikke den lovede opdatering ?
Omdømme 7
Badge +6
Ja, der kom en for nogle uger siden som indeholdte nogle fejlrettelser og stabilitets afhjælpning problemer.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Ja, der kom en for nogle uger siden som indeholdte nogle fejlrettelser og stabilitets afhjælpning problemer.

Og det kunne være en, der kommer inden kanalomlægningen, Radiomanden 31.01 og jeg 22.02
Omdømme 7
Badge +4
Hej alle.

Man har idag i et indlæg "en opdatering til humax boksen var lige på trapperne" på facebook skrevet følgende:

"Desværre er den blevet udskudt grundet vores kanalomlægning og yderligere test."
Omdømme 7
Badge +4
Nogle har fået 1.41.33 her over 12 uger siden 6. december hvor vi fik den sidste SW opdatering med nye ting / forbedringer. 1.41.33 skulle ikke indholde noget.

Jeg kører stadig 1.40.57.

Hvad pokker mon der sker ? (skule blive opdateret hver 6. uge)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)