Svar

Ny boks,Arkiv

Hej, mangler pludselig Arkiv menupunkt på min 'den nye yousee boks'. Generel fejl eller mit abbonement den er gal med? (Har altid haft Arkiv på Samsung boksen og have det i starten også på denne boks..) God aften
icon

Bedste svar af _Traver 14 maj 2016, 16:26

Jeg har haft kontakt til yousee support, problemet ligger i min konto som har mistet tv-arkiv rettighederne. Der bliver fikset i løbet af næste uge...

tak for alle svar

vh Allan

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

_Traver skrev:
Hej, mangler pludselig Arkiv menupunkt på min 'den nye yousee boks'. Generel fejl eller mit abbonement den er gal med? (Har altid haft Arkiv på Samsung boksen og have det i starten også på denne boks..) God aften

Jeg har da ikke noget ARKIV menu punkt, og har aldrig haft

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

_Traver skrev:

Der er ikke nogen tast eller noget menupunkt der hedder tv-arkiv. 

De arkiverede udsendelser finder du ved at gå bagud i tiden i "Tv guide". Du kan bruge de navigationstaster, der er anført forneden i skærmbilledet, så går det hurtigere bagud/frem eller op/ned. Søgefunktionen i menuen kan evt. bruges, når du ved hvad udsendelsen hedder.

Hvis du har favoritmarkeret i udsendelse, kan du finde den i "Min side" under favoritter, herunder favoritter i arkiv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Udsendelser findes nemt ved at gå ind og vælge kanaler i Arkiv, der findes så alt hvad der er gemt på de enkelte kanaler.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Radiomanden skrev:
Udsendelser findes nemt ved at gå ind og vælge kanaler i Arkiv, der findes så alt hvad der er gemt på de enkelte kanaler.

Den havde jeg ikke set, men Ok, nu er der jo heller ikke nogen manual til boksen :-) 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
En anden måde at gøre det på er ved at bruge søgefunktionen. Den søger så på alt hvad der er på boxen, inklusiv film og serier.

Jeg har haft kontakt til yousee support, problemet ligger i min konto som har mistet tv-arkiv rettighederne. Der bliver fikset i løbet af næste uge...

tak for alle svar

vh Allan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)