Spørgsmål

Ny boks under udvikling...

• jjh
  • Deltager
  • 1 kommentar
Nedenstående citat ser jeg på FB i dag. Som jeg forstår den udmelding har Yousee sendt et ufærdigt produkt ud og bruger kunderne som betatestere, til fuld pris.
Dette, kombineret med utallige andre fejl og mangler på Yousees produkter og service, gør at vores kundeforhold meget hastigt nærmer sig sin afslutning.
Jeg gider ikke være til grin for egne penge.

Hej Susanne

Det er korrekt at vi har fået en ny boks med mere harddisk plads.

Boksen er ikke en YouSee Plus produkt, og derfor er den ikke blevet tilbudt som erstatning for den gamle.

Udover det, så er boksen stadig under udvikling. Det vil sige, at den mangler funktioner, som Slå undertekster til og fra, Tekst Tv og ændring af lyden.

Disse funktioner vil løbende blive introduceret med fremtidige software opdateringer. Hvis dette er noget for dig, så kan du få en ny boks i vores butikker, eller ved at skrive til os

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er da ingen tvang. Vil kunder vente med at leje til senere, så er de da velkommen. Det skal ikke forstås således, at jeg ikke også gerne så flere funktioner til boksen hurtigst muligt, men det er helt frivilligt.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Men info til kunderne på på en karakter skala fra 0 - 10 = 0.

Der er ingen information på Yousee´s hjemmeside om produktets svagheder. F.eks anbefaler man ikke HØJ strømbesparelse, men ALM inde under beskrivelsen af boksen, og der står intet om at den mangler tekstning på en del kanaler samt TTV.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Som det ser ud i øjeblikket vil jeg bestemt ikke leje den nye boks og opsige mit YouSee Plus abonnement. På grundlag af brugernes meldinger på YouSee Forum og Facebook ligner den nye boks et ufærdigt produkt, der slet ikke er klar til at blive udsendt til almindelig brug. Hvad der særligt kan undre er de mange funktioner, der ikke virker i den nye boks, men som fungerer uden problemer i den gamle YouSee Boks (Samsung).
joern skrev:

Der er da ingen tvang. Vil kunder vente med at leje til senere, så er de da velkommen. Det skal ikke forstås således, at jeg ikke også gerne så flere funktioner til boksen hurtigst muligt, men det er helt frivilligt.

På Samsungboksen var der pixeleringer, et problem som yousee nu har haft på deres driftstatus som et kendt problem i et år, uden gøre noget ved det.
Løsningen var (iflg. yousee) at skifte til den ny boks.
På intet tidspunkt blev alle fejl og mangler formidlet videre til mig. De er dukket op løbende.

Så ja, frivilligt måske, men for de første brugeres vedkommende ikke et informeret valg.
Ingen kunne vel tro at man ville sende et produkt ud med helt basale mangler.
Jeg var da forberedt på at der kunne være uventede problemer med et nyt produkt, men løftet om opdatering hver 6 uge (ha ha) overbeviste mig.
Omdømme 3

Badge +3
MS-ERIK skrev:

Som det ser ud i øjeblikket vil jeg bestemt ikke leje den nye boks og opsige mit YouSee Plus abonnement. På grundlag af brugernes meldinger på YouSee Forum og Facebook ligner den nye boks et ufærdigt produkt, der slet ikke er klar til at blive udsendt til almindelig brug. Hvad der særligt kan undre er de mange funktioner, der ikke virker i den nye boks, men som fungerer uden problemer i den gamle YouSee Boks (Samsung).

Jeg har da stadig YouSee Plus, men boksene er mine, så jeg betaler 40 kr./md. for rettigheder til StartForfra m.m. Altså det ene udelukker ikke det andet.
Der er da også en del jeg savner f. eks. TTV, mulighed for manuel optagelse og valgfri indstilling af tid før og efter en optagelse. Er dog stadig glad for boksen.
Den nye boks ER en ertstatning for den gamle boks.
Min brændte sammen i juli måned og jeg ville gerne kunne optage så jeg glædede mig til den nye boks. Jeg ville helst have den gamle ombyttet, men de er stoppet med at servicere den og man kan ikke få den ombyttet, så derfor er man tvunget over på den nye boks, som ja har nogle få fordele, men absolut flere fejl og mangler, så vi overvejer om vi gider blive ved med at betale for noget der ikke virker, hvis ikke Yousee snart tager sig sammen og kræver at deres leverandør lever op til de krav man har stillet til dem, og som de har vidst og sagt siden april/maj måned at detkommer i snarlig opdatering.
Sidste opdatering er helt til grin og ligegyldig i mine øjne. Strømforbrug og ugedag sat i oversigt og deg har de brugt 3 mdr på ???

Jeg er ved at beskrive fejlene som jeg synes de burde få ordnet og er nu oppe 13 ting der ikke fungerer optimalt, udover de manglende under tekster fra dvb eller ttv. Havde jeg vist at den fungerede så dårligt og upraktisk havde jeg aldrig sagt ja til den. Det er bare et ufærdigt produkt lavet af smarte ingeniører og uden at lade en forbruger teste om den fungerer det daglige.
Tænk at Yousee kan sende sådan noget ud på markedet og så tvinge os til at få den som erstatning.
Omdømme 3

Badge +3
@louby Du kan evt. købe en af de gamle bokse for meget få kroner på DBA eller Gul & Gratis.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)