Ny boks - optagelser slettet + ttv

• Deltager
  • 3 kommentarer
Slettede Optagelserpå Boks: 

Ser til min ærgelse at den nye boks har slette programmerne fra mine optagelser selv om jeg har låst dem fast, er der en grænse for hvor lang tid den vil gemme optagede programmer ? eller er det en fejl i boksen at den ikke har gemt de optagede ting....

Syndes det er banan ærgeligt at den ikke har gemt, låste dem fast, men var så ikke været hjemme i et par dage og vupti seneste programmer var væk

Ved godt at nogle kanaler har dem liggene i 1-2 dage, mens andre kan have liggene op til 30 dage (DR kanaler) gennem deres rettigheder... Skal her til sidst sige at dem der er væk er alle sammen dr optagelser :@ :(  :(  :(

Tekst TV:

På selve fjernbetjæningen er der også en knap der skulle kunne tilgå tekst-tv, men uden held... bliver nød til at bruge den fjernbetjæning der ffulgte med til mit tv... 

Er der håb om at i får rettet det så man kun behøver en betjæning  til at tilgå alle funktionerne, ved at de gamle bokse kunne vise TTV. så hvorfor ikke den nye ?

3 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

kmjn skrev:
Slettede Optagelserpå Boks: 

Ser til min ærgelse at den nye boks har slette programmerne fra mine optagelser selv om jeg har låst dem fast, er der en grænse for hvor lang tid den vil gemme optagede programmer ? eller er det en fejl i boksen at den ikke har gemt de optagede ting....

Syndes det er banan ærgeligt at den ikke har gemt, låste dem fast, men var så ikke været hjemme i et par dage og vupti seneste programmer var væk

Ved godt at nogle kanaler har dem liggene i 1-2 dage, mens andre kan have liggene op til 30 dage (DR kanaler) gennem deres rettigheder... Skal her til sidst sige at dem der er væk er alle sammen dr optagelser :@ :(  :(  :(

Tekst TV:

På selve fjernbetjæningen er der også en knap der skulle kunne tilgå tekst-tv, men uden held... bliver nød til at bruge den fjernbetjæning der ffulgte med til mit tv... 

Er der håb om at i får rettet det så man kun behøver en betjæning  til at tilgå alle funktionerne, ved at de gamle bokse kunne vise TTV. så hvorfor ikke den nye ?

Er du sikker på at de sletttede programmer nu også er slettede?

En del af mine optagede programmer er af uransagelige grunde blevet usynlige!

Ved første øjekast har jeg ingen optagede programmer - men hvis jeg navigerer hen på den tilsyneladende tomme plads hvor de optagede programmer plejer at være, så dukker den hvide ramme frem som om var der programmer - og hvis jeg trykker, dukker programinfo'en frem :-O

Andre er - så vidt jeg kan forstå  - også plagede af denne glitch.

mht til text-tv: siger du at dit text-tv virker hvis du bruger en anden fjernbetjening?

Det er nyt for mig - Jeg troede slet ikke det virkede med den nye boks (endnu )

:-I

Omdømme 7
Badge +6
 Jeg har nu heller ikke været ude for at optagelser er væk af sig sig selv, udover når der har været Internet problemer med boksen, det er jo så tilbage efter en genstart.

Bruger også TV Remoten når jeg skal bruge TTV, da boksen jo endnu ikke kan, det kræver at der er signal til både boks og TV, hvilket der er.

Omdømme 7
Badge +7
Slettet, da "Radiomanden" har givet svaret. Det havde jeg overset.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)