Spørgsmål

ny boks mister forbindelsen

Hej.
Jeg har den nye boks og er sådan set ok tilfreds, men jeg oplever at den flere gange i døgnet mister forbindelsen til wifi nettet??, den skrive det på tv skærmen.
Nogle gange er det mange timer og andre gange kortere tid, men jeg skal næsten altid tænde boksen bagpå og dermed lave en genstart......
Har prøvet support, men de kommer bare med løsningen om, at man skal genstarte og nu vil de dog prøve at udskifte min nye router.......
Er der andre der oplever det samme??, og er der en løsning??. Jeg har selv en mistanke om, at der også kan være problemer med selv boksen, men den er de ikke meget for at skifte......
Jeg har ellers ikke problemer med at komme på nette med mine andre devices???
Hilsen Martin Skeem

7 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4
Den nyeste opdatering (fra i dag) skulle vist løse dit problem. "Løser en kritisk fejl, hvor boksen i mange tilfælde ville miste wififorbindelsen om natten og først ville virke efter genstart" (sakset fra recordere.dk).
Har præcis samme problem, fik du løst dit?
Omdømme 4
Badge +4
Det løste opdateringen, der har være flere siden, nu kører den stabilt.
Omdømme 4
Badge +1
Dn kører også stabilt hos mig
Min box falder ud flere gang i døgnet. En ting er at boxen er lidt ustabil med det trådløse netværk, en anden ting er at boxen ikke selv er i stand til at huske password til WIFI nettet. Det er godt nok surt hele tinden at skulle taste password til nettet.

Er det ikke muligt at få boxen til at huske WIFI passwordet?
Omdømme 4
Badge +4
Falder ud flere gange i døgnet, der kan ikke genkendes, mister konstant Wi-Fi koden, det kan ikke genkendes.
Det tyder på at du skal have fat i teknisk Service og lave en fejlmelding.
Så kunne min gamle Samsung tv-boks plus ikke længere.
Jeg har fået den nye tv boks i lørdags, og fungerer umiddelbart perfekt, men...
Når TV-boksen går i Høj dvale, kan den ikke komme på wifi (5GHz), når den vågner igen. TV-boksen skriver "Ingen internet forbindelse".
Problemet løses umiddelbart kun ved at slukke/tænde boksen på kontakten, men det duer jo ikke rigtig i længden.
Jeg er igang med at teste, når TV-boksen er sat til Normal dvale.
Men boksen burde jo virke i begge situationer.
PS. Internet er også fra Yousee med Netgaer router. (100/20 Mb/s)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)