Ny boks -kanalener forsvinder

Hej

Så kom der en opdatering til den nye boks, og hvad sker der efterfølgende. Kanaler forsvinder. Betaler for fuldpakken, men nu er det så kun kanaler for grundpakken jeg kan se. Det samme sket tidligere ved en opdatering.

Efter over 20 min i telefon med teknisk support for man at vide, man skal vente 1 time og så genstarte sin boks, så vil det virke. MEN NEJ stadig kun kanaler fra grundpakken der er tilgængelige.

Ringer så supporten op igen og efter noget tids venten får man besked om, at så vil de sende en teknikker ud - de kan desværre ikke bytte boksen til en anden.

Så er det min tålmodighed med Yousee og deres nye boks (som de reklamere så positivt for i deres reklamer) er ved at være opbrugt. Overvejer nu kraftigt at skifte til anden udbyder.

Er der andre der har lignende problem med deres boks - og hvis, hvad har I gjort.

Mvh

Pjevsen

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg går ud fra, at du er helt med på, at med den seneste opdatering, har YouSee lagt kanalerne om, Prøv at gå ind i guiden og se om de er der. Har du bland selv.

Hej Jørn

Jeg har ikke bland selv. Er klar over, at de har lagt kanalerne om, men selvom jeg går ind i guiden, så har jeg ikke de kanaler der skal være i fuldpakken, bl.a. sportkanalerne. 

Omdømme 7
Badge +7

Pjevsen skrev:
Hej Jørn

Jeg har ikke bland selv. Er klar over, at de har lagt kanalerne om, men selvom jeg går ind i guiden, så har jeg ikke de kanaler der skal være i fuldpakken, bl.a. sportkanalerne. 

YouSee må vel kunne se, om de har brugt de rigtige rettigheder på dit abonnement. Gå til dem igen. Skriv evt. til support på Facebook.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)