Ny boks - ingen ny software

Har netop modtaget den nye boks. Kan du ikke få den igang. Flg.: tekst på skærmen:

"Fandt ingen ny software! Boksen fandt ingen ny version af softwaren. Kontrollerat alle kaler er korrekt indsat bag på boksen.

Tekniker er bestilt....arhhhhh!!! :(

11 Kommentarer

Havde nøjagtig samme problem.
Som absolut sidste forsøg satte jeg antennekablet i og hokuspokus- så virkede det :-)
Hvorefter jeg efter adskillige reboots fik "serialnumber not found".
Super skarpt - Yousee........
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken dato står der på ordrebekræftelsen for udførelse.? Det er den dato den aktiveres.

Jeg fik ikke udleveret noget - har lige købt den i EL-giganten - og de sagde at den ville virke når jeg kom hjem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Købt.? Har aldrig hørt at den kan købes, kun lejes. Den vil ikke virke før den er registreret, og før den er registreret, ved You See heller ikke hvilke kanaler du har rettigheder til, den vil kun indeholde de kanaler.

Undskyld - formulerede mig forkert.

Helt præcist står boksen i Elgiganten til 100 kr. og ved henvendelse til ekspedienten får jeg at vide at den koster 30 kr. om måneden ( han slår mit abbonnement op).

Herefter registrerer han hos Yousee at jeg ønsker at tegne abbonnement - og jeg kan tage boksen med (uden at betale 100 kr.) Han fortæller mig at den vil virke når jeg kommer hjem.

og den virker stadig ikke.......

Omdømme 3

Badge +3
 De kan ikke registrere den, de har næppe adgang til You See og kan gøre det.

Der tager du fejl - de har adgang til Yousee's systemer.

Jeg så ham selv slå min Yousee konto op han kunne f.eks. se hvad  mit bredbåndhastighed var - og hvilken type abb. jeg har .......

Omdømme 3

Badge +3
 Så skal den også registreres af You See, det sker næppe når det er weekend. Selv når den kommer direkte fra You See må der ventes på registrering.

Som skrevet har Elgiganten direkte adgang til Yousee's systemer - så man må formode at boksen således også blev direkte  registreret i deres systemer af Elgiganten..

Jeg må bevæbne mig med tålmodighed og ringe til kundeservice imorgen.

Omdømme 3

Badge +3
 Tvivler på du får noget ud af det før Mandag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)