Spørgsmål

Ny boks ikke responsiv de første par minutter

• Bruger
  • 9 kommentarer
Her indenfor de seneste par uger er vi begyndt at opleve, at umiddelbart efter boksen (den nye udgave) bliver tændt, reagerer den stort set ikke på fjernbetjeningen, førend der er gået et par minutter. Den lader til at have utroligt travlt med et-eller-andet, uanset hvor meget man trykker på fjernbetjeningen. Det er fin billede og lyd imens. Det er ikke fjernbetjeningen der er noget galt med, for efter ca 2-5 minutter, fungerer alt som det skal. Nogle ideer til hvad vi kan gøre - det er noget der er opstået her på det sidste?

15 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at slukke boksen bagpå?
joern skrev:

Har du prøvet at slukke boksen bagpå?

Ja, det ændrer desværre ikke noget.
Omdømme 3
Badge +1
Hvor fyldt er boksen med optagelser?
Dammeren skrev:

Hvor fyldt er boksen med optagelser?

der ligger ca. 2 timer på.
Omdømme 5
Badge +7
Hej mtcm

Fik du egentlig løst problemet her? :)
Kasper skrev:

Hej mtcm

Fik du egentlig løst problemet her? :)

Delvist, skiftede antennekabelstikket så det var et med metalhus. Det hjalp på førnævnte, men til gengæld taber boksen nu dagligt wifi forbindelsen så den skal genstartes dagligt. En søgning efter netværk virker ikke før der har været foretaget genstart. Det fungerer ikke specielt godt desværre.
Omdømme 7
Badge +6
Er Wi-Fi signalet godt der hvor boksen står, for er det svagt, så kan/vil der opstå udfald. På min modtages der på fuld styrke, så ingen udfald.
Er boksen i normal eller Dyb Dvale.
Radiomanden skrev:

Er Wi-Fi signalet godt der hvor boksen står, for er det svagt, så kan/vil der opstå udfald. På min modtages der på fuld styrke, så ingen udfald.
Er boksen i normal eller Dyb Dvale.

Signalet er tilsyneladende ok. Jeg har forsøgt mig med en wifi-extender, men den mener at den står for tæt på modemmet, hvilket jeg tolker som "rigeligt signal".
Boksen er i normal dvale.
Omdømme 7
Badge +6
Har du målt signalet.? Som det ses er der fuld styrke på her.

Ser det ikke ok ud?
Omdømme 7
Badge +6
Der er en styrke på - 50 hvilket er i midten af det grønne på min måler og altså derved hvor signalet er OK. Ligger det der konstant.?
Radiomanden skrev:

Der er en styrke på - 50 hvilket er i midten af det grønne på min måler og altså derved hvor signalet er OK. Ligger det der konstant.?

Når jeg kigger på det indenfor en 5 minutters periode er det konstant. Om der er udfald i løbet af dagen ved jeg ikke, men så burde boksen vel kunne genforbinde sig uden en komplet genstart, tænker jeg?
Omdømme 7
Badge +6
Det skulle den da gerne. Det sker ind imellem at min ikke vil gå på nettet (Dyb dvale), så skal den genstartes, men det er ikke ofte det sker.
Jeg antager at du har den seneste opdatering 1.41.33
Radiomanden skrev:

Det skulle den da gerne. Det sker ind imellem at min ikke vil gå på nettet (Dyb dvale), så skal den genstartes, men det er ikke ofte det sker.
Jeg antager at du har den seneste opdatering 1.41.33

Ja, har den nævnte version.
Omdømme 7
Badge +6
Det kunne tyde på en fejlmelding af den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)