Svar

Ny boks,Arkiv

Jeg kan ikke se alt hvad jeg har optage uden at flytte markøren som så laver en hvid ramme uden noget billed i. Det betyder at jeg skal flytte markøren rundt for at se om der er flere optagelser. Der er nogle optegelser hvor der er et billed og rigtig mange der ikke er billed ved.

icon

Bedste svar af Radiomanden 30 maj 2016, 10:09

Optagelser ligger under alle optagelser, er der mange skal du ned på Mere, så kan man se dem alle ved at flytte markøren til højre. På samme måde som planlagte optagelser.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Optagelser ligger under alle optagelser, er der mange skal du ned på Mere, så kan man se dem alle ved at flytte markøren til højre. På samme måde som planlagte optagelser.

Omdømme 5
Badge +2

bissen skrev:
Jeg kan ikke se alt hvad jeg har optage uden at flytte markøren som så laver en hvid ramme uden noget billed i. Det betyder at jeg skal flytte markøren rundt for at se om der er flere optagelser. Der er nogle optegelser hvor der er et billed og rigtig mange der ikke er billed ved.

Jeg går ud fra at du i menuen Min Side har valgt "Alle optagelser". 

Det lyder som en fejl, at nogle af dine optagelser kun ses som en hvid ramme uden billede i. Du bliver nok nødt til at ringe til kundeservice.

Omdømme 6
Badge +2
Tjek om der er programinfo på alle dine kanaler først. Dette har den også gjort ved min ifb. med at den havde mistet noget programinfo på nogle af kanalerne.
Til sidst prøv at gå i indstillinger, avancererede indstillinger og vælg genstart.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)