Ny boks?

Kan nogen se om der er bestilt en box til mig??

Jeg fik besked på jeres system var nede da jeg ringede, men at i ville gøre ordren færdig så snart det var oppe igen, jeg har ikke hørt noget siden.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hejsa Thomas,

Forummet her er et kunde til kunde forum, hvor yousee's kunderservice ikke direkte svare tilbage til dig. Så du skal ringe til Yousee på 70 70 40 40, el. sende en mail til deres kunderservice: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

Så vil du kunne få bekræftet din ordre :)

tak for svar :D

Jeg har modtaget boks, men af en eller anden grund mangler halvdelen af mine kanaler når jeg bruger den nye boks.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Lyder mystisk. Hvis du da ellers antenne og netkabel i boksen, og opdateret den m. seneste firmware, så burde der være hul igennem til det hele. Tillige med, at du også kan se alle dine kanaler på din tv tuner, så må der være gået noget galt m. din bruger rigistrering hos Yousee. 

Prøv at kontakte den igen. De må kunne se hvilke pakke og abonnement du har fået tildelt, og der igennem kunne finde ud af havde problemet er. :)

Ja jeg har noget svært ved at finde ud af hvilken pakke jeg egentlig har, jeg betaler både til yousee og til vores antenne forening.

og den antenne forening har hverken en hjemmeside eller en mail, så jeg må prøve at ringe til dem i morgen.

Men fakta er hvertfald, at jeg kan se mange flere kanaler uden den nye boks, de virker fint med den gamle boks og uden boks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)