Spørgsmål

Ny 4K UHD fodbold kanal?

Omdømme 5
Badge +2
Hej, kunne en Yousee medarbejder oplyse hvornår den omtalte kanal kommer ud til alle...

Jeg talte med Yousee Support der sagde han det skulle ske her i formiddag, men jeg ville gerne høre om andre i dag evt. har fået kanalen? hvis i ikke havde den på forhånd...

48 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Den kommer kun på TV boksen, og skulle ligge der allerede
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Den kommer kun på TV boksen, og skulle ligge der allerede

Ja, det har den gjort i nogen tid.
Omdømme 5
Badge +2
Men ikke alle har fået fodbold kanalen, selv om man har en 4000 boks, jeg vil slukke for min boks først når jeg ved kanalen er rullet ud i dag, som Yousee sagde den ville blive...
Omdømme 7
Badge +4
Jeg tror de for længst har rullet den ud til alle på Humax boksen
Omdømme 7
Badge +7
Jorn-Hansen skrev:

Men ikke alle har fået fodbold kanalen, selv om man har en 4000 boks, jeg vil slukke for min boks først når jeg ved kanalen er rullet ud i dag, som Yousee sagde den ville blive...

Prøv at gå ind på guiden. Ligger sikkert som noget af det sidste. Du kan se kanalens nummer, hvis du går ind på menu/kanalsortering.
Omdømme 5
Badge +2
Jeg ville ikke afsløre hvad ham fra Yousee sagde, men gør det ;)

Da jeg flere gange sagde til ham at flere havde fået fodbold kanalen, sagde han bare hver gang at det passede ikke og kanalen ville komme ud her i formiddag først, men jeg prøvede lige at slukke og tænde for boksen, men jeg har hverken fået den kanal eller den nye Updatering, men noget kan være galt med min boks... da den anden dag var der noget galt med menuen, så jeg ikke kunne vælge Indstillinger...
Omdømme 7
Badge +4
Hvad siger den, når du går ind i indstillinger idag, og "opdater boksen" ?
Omdømme 5
Badge +2
Btw, Jeg prøvede lige at skifte en kanal i Bland Selv og det virker godt nok, der kommer ret hurtigt en kanal opdatemed den nye kanal...
Omdømme 5
Badge +2
mich skrev:

Hvad siger den, når du går ind i indstillinger idag, og "opdater boksen" ?

Der går noget tid hvor den søger, hvorefter der skrives at der er noget galt og den ikke finder nogen ny opdate, men ikke som normalt hvor der skrives jeg har den nyeste opdate.

Der skrives på skærmen jeg skal tjekke antenne kablet, men jeg har brugt den nye kabel der fulgte med 4000 boksen...
Omdømme 7
Badge +4
Hvilken version har du, indstillinger, systeminformation ?
Omdømme 7
Badge +7
Jeg fik først den nye opdatering i går, men da havde jeg haft TV2 4k kanal i et stykke tid.
Prøv guiden.
Omdømme 5
Badge +2
Pakke = 2.110.12

Ved version står der bare Release
Omdømme 7
Badge +4
Jorn-Hansen skrev:

Pakke = 2.110.12

Ved version står der bare Release

Der skal stå pakke 2.125.10

Jeg ville prøve at slukke bag på, tænde 30 sekunder efter
Omdømme 5
Badge +2
mich, det har jeg gjort slukket den og tjekket Guiden flere gange...
Omdømme 7
Badge +4
Så ville jeg prøve at resette den

sluk, hold reset knappen inde. tænd, så skulle der komme en menu frem, hvor du kan resette til fabriksindstillinger
Omdømme 3
Badge
Havde problemer igår med den nye opdatering. Havde aftalt med en tekniker skulle komme idag mellem: 7.30 - 16.00. Han kom heldigvis tidligt, så jeg kunne nå at optage Folkemødet, så ovenikøbet fandt jeg ud af. Inden teknikeren kom, at den ny opdatering virkede og mit antennesignal + antennekabel ikke fejlede noget, så alt i alt. Har jeg signal på TV 2 Ultra HD kanal :cool:
Fik dog lavet en antenne test, som konstaterede at alt var ok! :)
Omdømme 5
Badge +2
Men tak for hjælpen, jeg ser bare tiden an, da jeg nok ikke skal se VM kampen i aften...

Vi skal nok høre i aften om alle kan se 4K fodbold, dem der har udstyret i orden.

Lige til sidst, kunne det hjælpe at skifte antenne kablet?
Omdømme 7
Badge +4
Det tror jeg ikke på, såfremt du har stabilt billede til daglig, en reset er mit bedste bud, men skriv igen, hvad du finder ud af
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Det tror jeg ikke på, såfremt du har stabilt billede til daglig, en reset er mit bedste bud, men skriv igen, hvad du finder ud af

Michael var det ikke samme problem du havde?
Omdømme 7
Badge +4
Jo, og der var en på Facebook idag med det samme problem, som også fik det løst ved blot sluk
Omdømme 5
Badge +2
Hvordan laver jeg den reset? hvor sidder den knap?

Jeg har fået den opdateret til nyeste software, ved at gendanne den til fabriksindstillinger,

men selv med hjælp fra Yousee, har jeg ikke endnu fået fodbold kanalen...
Omdømme 3
Badge
mich skrev:

Jo, og der var en på Facebook idag med det samme problem, som også fik det løst ved blot sluk

Hej mich
Troede også, at det hjalp mig i dette tilfælde. Da jeg spurgte teknikeren hvad problemet skyldes? Fik jeg denne besvarelse, at der blev arbejdet på systemet igår. Derfor fik jeg også fejlmelding . Indtil idag, så jeg tror desværre, at Jorn-Hansen, må væbne sig med tålmodighed?
Omdømme 7
Badge +4
Phoenix 73 skrev:

mich skrev:

Hej mich
Troede også, at det hjalp mig i dette tilfælde. Da jeg spurgte teknikeren hvad problemet skyldes? Fik jeg denne besvarelse, at der blev arbejdet på systemet igår. Derfor fik jeg også fejlmelding . Indtil idag, så jeg tror desværre, at Jorn-Hansen, må væbne sig med tålmodighed?

Han har fået den opdateret nu
Omdømme 7
Badge +7
Jorn-Hansen skrev:

Jeg har fået den opdateret til nyeste software, ved at gendanne den til fabriksindstillinger,

Har du været inde på guiden?
Som jeg skrev tidligere, kan du se kanalen på kanalsortering.
Omdømme 3
Badge
Jorn-Hansen skrev:

Nægter at tro på, at det har noget med reset knappen at gøre? Reset knappen, var ikke det der hjalp mig I Dette tilfælde. Det der hjalp mig var, at jeg fik konstateret, at mit system virker. Igennem: YouSee og deres system. Hvis. Man ved hvordan YouSee virker optimalt? YouSee vil hjælpe alle bruger/kunder. Hvis alle brugere har tålmodighed?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)