Spørgsmål

Nu kommer der mulighed for flere Humax boxe på samme adresse

Omdømme 5
Badge +1
Jeg har lige fået at vide fra support at fra næste uge engang kan vi få mere end een humax box i hjemmet.

Er der andre der kan bekræfte dette, eller fylder de os bare med løgn som de plejer ?

De lover jo hele tiden at ting kommer snart i en update , men det venter vi jo på i et par år endnu.

24 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
EveTossen skrev:

Jeg har lige fået at vide fra support at fra næste uge engang kan vi få mere end een humax box i hjemmet.

Er der andre der kan bekræfte dette, eller fylder de os bare med løgn som de plejer ?

De lover jo hele tiden at ting kommer snart i en update , men det venter vi jo på i et par år endnu.

Det er en and

Boksen er i restordre, og kommer tidligst 10. marts. Og mange venter på at få den leveret (den første boks)
Omdømme 7
Badge +4
http://digitalt.tv/yousee-tv-bokse-restordre/
Omdømme 5
Badge +1
Så falder der sgu snart brænde ned.
Det ender med at jeg/vi har ventet over 1 år for at få udskiftet de gamle samsung boxe, som stadig ikke virker ordentligt. Og nok aldrig kommer til det selv om der kommer en update ind immellem, men den model er vel snart 10 år gammel hardware.
Omdømme 7
Badge +4
EveTossen skrev:

Så falder der sgu snart brænde ned.
Det ender med at jeg/vi har ventet over 1 år for at få udskiftet de gamle samsung boxe, som stadig ikke virker ordentligt. Og nok aldrig kommer til det selv om der kommer en update ind immellem, men den model er vel snart 10 år gammel hardware.

Den er udgået, og når kunder opsiger den, kan de smide den ud
Omdømme 5
Badge +1
Jeg har da stadig en i soveværelset som jeg venter på at få udskiftet med en humax. Jeg ved da godt at den er udgået men der er tonsvis der stadig er nødt til at bruge den når nu ens tv ikke har den korrekte tuner og kort.
Omdømme 7
Badge +4
EveTossen skrev:

Jeg har da stadig en i soveværelset som jeg venter på at få udskiftet med en humax. Jeg ved da godt at den er udgået men der er tonsvis der stadig er nødt til at bruge den når nu ens tv ikke har den korrekte tuner og kort.

Det var fordi du sagde, der stadig kom opdateringer til den
Omdømme 5
Badge +1
Der kom da opdatering d 1. September 2016, men måske ikke flere i fremtiden.
Hvornår mener du da at den er udgået ?
Humax boxen blev lanceret som erstatning 18, April 2016
Omdømme 7
Badge +6
Når det bliver muligt med flere bokse, så vil det være det der hedder Multiroom, der skulle komme en slaveboks til Humaxen uden HDD, den er så beregnet til brug sammen med Masterboksen. (Den nuværende).
Omdømme 7
Badge +6
EveTossen skrev:

Der kom da opdatering d 1. September 2016, men måske ikke flere i fremtiden.
Hvornår mener du da at den er udgået ?
Humax boxen blev lanceret som erstatning 18, April 2016

Samsung boksen udgik, da Humaxen kom på markedet.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Når det bliver muligt med flere bokse, så vil det være det der hedder Multiroom, der kommer en slaveboks til Humaxen uden HDD, den er så beregnet til brug sammen med Masterboksen. (Den nuværende).

Det var i hvert fald planen, men tror du selv på det ? Her godt et år efter ?

Til gengæld har jeg set flere svar, "det er endnu ikke muligt at bestille flere bokse i husstanden"
Omdømme 5
Badge +1
Radiomanden skrev:

Når det bliver muligt med flere bokse, så vil det være det der hedder Multiroom, der skulle komme en slaveboks til Humaxen uden HDD, den er så beregnet til brug sammen med Masterboksen. (Den nuværende).

Soon™
'Den er lige på trapperne' - de må godtnok bo i et meget højt hus :S
Omdømme 7
Badge +6
mich skrev:

Radiomanden skrev:

Når det bliver muligt med flere bokse, så vil det være det der hedder Multiroom, der kommer en slaveboks til Humaxen uden HDD, den er så beregnet til brug sammen med Masterboksen. (Den nuværende).

Det var i hvert fald planen, men tror du selv på det ? Her godt et år efter ?

Til gengæld har jeg set flere svar, "det er endnu ikke muligt at bestille flere bokse i husstanden"

Det vil nok først blive muligt når/hvis ? der komme Multiroom.
Omdømme 5
Badge +1
De skriver noget helt andet på fb lige nu
https://www.facebook.com/youseedanmark/posts/10208284736064146?comment_id=10208284838066696&reply_comment_id=10208284889907992¬if_t=share_comment¬if_id=1487672401769356

at det har været muligt siden december med mere end een box

Men vi (Kunderne) er sgu de sidte der får noget at vide.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg har ikke hørt eller set, at det har været muligt siden december 2016 at have mere end een humax boks (med harddisk) i husstanden
Omdømme 7
Badge +6
Mon ikke lige at den nuværende skal gøres færdig før der kommer mere der skal gøres færdig.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Mon ikke lige at den nuværende skal gøres færdig før der kommer mere der skal gøres færdig.

De må i hvert fald have problemer, siden den ikke er opdateret siden 6. december (11 uger)
Omdømme 7
Badge +6
Ja, det er godt nok længe siden der er kommet en opdatering.
Omdømme 5
Badge +1
Den ene ved sgu ikke hvad den anden derinde siger :S
Nu siger en derinde at det med flere boxe først kommer sidst i april når deres gigabit løsning kommer (som er noget med 2 x 500mbit via coax)
Omdømme 7
Badge +4
EveTossen skrev:

Den ene ved sgu ikke hvad den anden derinde siger :S
Nu siger en derinde at det med flere boxe først kommer sidst i april når deres gigabit løsning kommer (som er noget med 2 x 500mbit via coax)

Ja, alle har en mening
Omdømme 5
Badge +7
Hej Alle

Det er ikke muligt muligt at bestille flere Humax bokse pr. kunde som det er i dag. Det er dog rigtigt nok, at vi kigger på at tilbyde flere Humax bokse pr. husstand.
Omdømme 7
Badge +4
Petar skriver idag på facebook:

"Dette har været en mulighed siden december 2016. Så det er korrekt at man nu kan have flere bokse per husstand. "

Hvem skal vi tro på ?
Omdømme 7
Badge +4
mich skrev:

Petar skriver idag på facebook:

"Dette har været en mulighed siden december 2016. Så det er korrekt at man nu kan have flere bokse per husstand. "

Hvem skal vi tro på ?

Dette kunne jo så også tyde på at multiroom er opgivet
Omdømme 7
Badge +4
Kasper skrev:

Hej Alle

Det er ikke muligt muligt at bestille flere Humax bokse pr. kunde som det er i dag. Det er dog rigtigt nok, at vi kigger på at tilbyde flere Humax bokse pr. husstand.

Man siger nu på facebook, at det er korrekt, det der er svaret herinde
Kasper, kan du fortælle om jeres kommende 4K-boks? Er det den "lille boks"?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)