Svar

Netflix på tv boks?

Badge
Jeg kan se at netflix med 1 skærm koster 7 point og 79kr om måneden.
Hvis man tilmelder sig igennem netflix, er det samme pris, nemlig 79kr om måneden.
Hos you see skal man samtidig give 7 point oven i hatten for at se det.
Er de så overhovedet nogle fordele i at se det igennem tv boksen, er det kke nemmere at afmelde det på tv boksen, og så tilmelde sig på netflix, så får man 7 point mere til andre kanaler, det er vist en dårlig forretning.
Mvh. Torben
icon

Bedste svar af EveTossen 31 marts 2019, 11:15

Du vælger selv om du vil betale direkte til netflix, eller bruge points igennem bland selv.
Man skal ikke både betale kr og bruge points.

Har man (som jeg) et gammelt netflix abb, skal man bare indtaste login info når man starter netflix på boxen første gang.

Jeg kan ikke lige finde 17 points i min bland selv til dette :D

Se original

20 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
De Points der skal bruges til de enkelte Netflix abonementer, svarer til den pris der hos Netflix skal betales for det samme abonement.
Badge
Vil det sige at man så ikke skal betale de 79kr til netflix hver måned, ellers forstår jeg ikke en dyt
Omdømme 7
Badge +7
Jo, der betales det beløb, eller tæt på ved brug af de dertil nødvendige antal Points.
Jo større bland selv pakke der haves jo flere points skal bruges da de bliver billigere i takt med om det er 10, 20 eller 36 bland selv.
Badge
Jo men så forstår jeg stadig ikke yousee netflix. 7 point plus 79kr om måneden
Netflix direkte 79kr om måneden, regnestykket må da så være 7 point spildt, eftersom det er samme pris.
Omdømme 7
Badge +7
Her ses det tydeligt hvad der skal "betales" for at få Netflix i de enkelte bland selv pakker.
Ses der f.eks på bland selv 10, så koster Premium (UHD) 7 Points, 1 Point er Kr. 18, der skal bruges 7, hvilket er Kr. 126, det er så tæt på som muligt hvad det koster direkte på Netflix.

Omdømme 5
Badge +1
Du vælger selv om du vil betale direkte til netflix, eller bruge points igennem bland selv.
Man skal ikke både betale kr og bruge points.

Har man (som jeg) et gammelt netflix abb, skal man bare indtaste login info når man starter netflix på boxen første gang.

Jeg kan ikke lige finde 17 points i min bland selv til dette :D
Badge
Jeg tror eve tossen skriver og svarer på det jeg spørger om, nemlig om man skal give både point og penge til netflix,
Til radiomanden, jeg forstår stadig ikke hvad du mener, jeg synes drt er et rodet svar, og stadig skriver du at 7 point er lig med 128kr, hvilket så er mere end hvis du betaler direkte tilnetflix
Omdømme 7
Badge +7
Der betales med point når det er via You See, det fremgår på billedet hvor mange der skal bruges til de enkelte abonementer, SD, HD og UHD ud fra hvor stor en bland selv der haves.
Badge
Til radiomanden, jegforstår stadig ikke hvad du skriver,du bliver ved med hvad det koster hos you see, og det er slet ikke det jeg spørger om.
Omdømme 7
Badge +7
Så kan jeg ikke forstå hvor boksen kommer Ind i det, for uanset om der betales til Netflix eller You See, så kan det ses på alle platforme der har deres App, TVer, BD afspillere, App's på Telefoner/Tablets, Medieafspillere og andre enheder med en Netflix App, og ikke alene her i landet, men i alle lande hvor Netflix findes.
Det passer med matematikken, hvis man omregner point til kroner ved bestilling gennem Yousee...

10 point koster 180 kr. oven i grundpakken. Et point koster derfor 180 kr/10 = 18 kr.
36 point koster 280 kr. oven i grundpakken. Et point koster derfor 280 kr/36 = 7,8 kr.

Netflix Basis koster 79 kr.
Ved 10 point bliver det: 79 kr/18 kr = cirka 5 point
Ved 36 point bliver det: 79 kr/7,8 kr = cirka 10 point

Når man først har købt x antal point ved Yousee, så koster det ikke ekstra at vælge Netflix. Det koster kun point.
Badge
Mit spørgsmål var om man både skal betale netflix hver måned, og samtidig give de7 point til you see, ellerom man bare skalgive de 7 point til netflix, og så ikke noget til netflix.
Det måda være dimpelt at svare på. Nu har du svaret 5 gange på hvordan man omregner point fra yoy see.
Fatter du ikke spørgsmålet, så skriv det, du forvirrer bare begreberne
Du skal ikke give penge til Netflix. Du handler kun hos Yousee.
Omdømme 7
Badge +7
Som der er skrevet, så betales der hos You See over abonementet med bland selv Points, hos Netflix betales der med penge.
Badge
Til radiomanden. Okay så tror jeg at jeg forstår det, men det var jo det jeg spurgte om i første spørgsmål, og du er den første, der kommer med et ordentlig svar, tak
Omdømme 7
Badge +7
Der blev skrevet i det aller første indlæg at når det er hos You See, så betales der med bland selv Points.
Badge
Det kan jeg så ikke se,hvorfor skrev du ikke som i det sidste svar
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

De Points der skal bruges til de enkelte Netflix abonementer, svarer til den pris der hos Netflix skal betales for det samme abonement.

You See med Points, Netflix betales direkte til dem.
Badge
Til radiomanden ja tak, stop venligst, jeg tror jeg har forstået
Omdømme 2
Radiomanden, husk på hvis du betaler direkte til Netflix, så behøver du ikke bruge point på boksen, du kan logge direkte på med din netflix-abonnent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)